Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maartje0987 schreef:Als ik die van mij vanaf de grond train (zijgangen aan een kaptoom) dan wordt hij heel bijterig. Ik maak daar uit op dat het niet oké is voor hem.
maartje0987 schreef:Als ik die van mij vanaf de grond train (zijgangen aan een kaptoom) dan wordt hij heel bijterig. Ik maak daar uit op dat het niet oké is voor hem.
Love_Mirra schreef:Ik kom even binnen vallen in dit topic. Ik lees veel over L-glutamine. Ik vraag me af wat de dosis dan is? Paard 500kg 4 maatschepjes vertelt Google. Maar hoeveel is dat dan? Voor degene die het ook geven; hoeveel geven jullie daarvan?
JillAthos92 schreef:Love_Mirra schreef:Ik kom even binnen vallen in dit topic. Ik lees veel over L-glutamine. Ik vraag me af wat de dosis dan is? Paard 500kg 4 maatschepjes vertelt Google. Maar hoeveel is dat dan? Voor degene die het ook geven; hoeveel geven jullie daarvan?
Ik wil dit ook aan me pony geven vraag me alleen af wat is een goed merk en hoeveel moet je dan geven idd aan een paard 500 kg ?
Floortje_NL schreef:Mijne met pssm1 staat met pensioen en deed ik voorheen gedeeltelijk scheren, zelfs in de zomer. Zij heeft het altijd te warm.
Dekens heeft ze een hekel aan dus aangezien ze nu toch niet meer werkt ga ik deze winter zonder proberen.