Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rhodos schreef:Weet iemand of er ergens een centrale site is waar te lezen is wat de status van Rhino-uitbraken zijn? Ik bedoel een centraal punt waar alles verzameld, gecontroleerd en gepubliceerd wordt? Ik ben namelijk wel benieuwd naar het verloop van de uitbraken: waar is het aanwezig, waar is het inmiddels over, waar zijn risicogebieden?
Over twee weken hoop ik mijn nieuwe aanwinst te kunnen ophalen en ik zou het wel heel jammer vinden als ik dat weer moet uitstellen...
S_en_Z schreef:ilayda schreef:Nou zit ik met de vraag, mijn pony word vanmiddag geënt omdat hij op de manege komt te staan waar elk paard geënt moet zijn.
Ik moet daar vanmiddag met de trailer naar toe alleen is er nou een vervoersverbod of niet ????
Ik woon in Bergen op Zoom.
Er is geen landelijk vervoersverbod. Het wordt alleen afgeraden.
Onze stal ZELF heeft een verbod om het terrein af te gaan.
Bonny_CT schreef:Ik ben ook benieuwd wanneer er meer gevallen bekend worden.. hier in de buurt gaan ook geruchten maar geen stalnamen, Kan dus helaas nog niks door geven.. Echter de plaats die Lielle noemde, ergens in L****** kunnen we dus niks mee. Die plaats bestaat echt en is 4 km van mijn huis afHier heerst niks voor zover ik weet tot nu toe
eldango schreef:Wat mij het meest verbaasde dat tijdens de voetbalwedstrijd van Ajax-Roda JC er politie paarden aanwezig waren. Deze waren niet vervoerd volgens de politie maar naar het stadion gereden.
eldango schreef:Wat mij het meest verbaasde dat tijdens de voetbalwedstrijd van Ajax-Roda JC er politie paarden aanwezig waren. Deze waren niet vervoerd volgens de politie maar naar het stadion gereden.