Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Mijn paard kreeg tot dit jaar echt niets extra's erbij, geen appels, brood (behalve een ieniemienie stukje voor de drainage druppels) of wat dan ook, alleen gras, hooi en haar brok. Nu doen we regelmatig oefeningen voor de fysio (of fun) en dan krijgt ze wel iets, maar dan wordt het ook echt echt gewaardeerd naar mijn idee. Je mag natuurlijk doen wat je zelf wilt (vanzelfsprekend!) maar aangezien je paardje nog vrij veel jeukt... zou ik het voor nu gewoon echt afbouwen tot 0 en als het goed gaat weer proberen of het kan of niet.
)
ellepel schreef:malenka:Citaat:een halve baal hooi, een halve emmer geweekte bietenpulpbrok met tarwezemelen, ruim een halve schep maisvlokken en een halve schep lijnzaadbrok.
en je schrijft of ze nu eindelijk aan willen komen, ik mis een beetje de vitamines in dit verhaal?
geef je daar ook wat voor?

Breghje schreef:Ik ben van plan gewoon kleine stukjes af te bijten. Maar als ze het lekker vind heb ik een ander probleem, zo'n hele kwamkwammer verberg je ook niet zomaar ergens...