Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Mei 2017 zat hij op 11,3 ng/L (normaal is dus <29)
Daarvoor moet ik even kijken, die resultaten heb ik blijkbaar niet meteen op de computer staan, maar dacht dat het toen 9 ng/L was.
Deken heb ik een paar jaar geprobeerdSinds vorig jaar weer zonder. Hij wordt namelijk nog bozer van de deken heb ik het idee. Gaat dan echt bijten bij het op/afdoen terwijl hij bij gewoon borstelen wat boos met z'n hoofd slaat (wat ook al erg genoeg is). Ofwel heb ik slechte dekens maar hij heeft er diverse op gehad, en voel er niet zoveel voor om er nog 20 te gaan proberen op dit moment
[***] schreef:Goede vraag, volgens mij niet ... Moest telkens een gedeelte van een spuit geven en dan op het einde de restjes van alles nog. Dus zal wel elke keer ongeveer dezelfde dosering geweest zijn zo uit mijn hoofd.
Als je het niet erg vindt ga ik daar even voor passen, een maagzweer denk ik echt niet dat het is (dan zou hij elk jaar in de herfst opnieuw een maagzweer krijgen?) en het heeft mij toen ook al 150 euro gekost om te weten dat het geen effect had (wel blij dat ik het weet, maar je snapt me wel). Dus ik gok voor nu even op de monnikspeper en kan daarna weer verder zien