Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fangio schreef:Voor mensen die ervaringen zochten met de equihaler: de mijne is ondertussen al kapot... Niet echt een aanrader dus voor die prijs. Ik ga er in ieder geval morgen mee terug naar mn kliniek om te kijken voor een oplossing.
[***] schreef:FijnZe hebben ook een heel uitgebreide website met info over het onderzoek en de behandeling, ook wel eens interessant om door te nemen denk ik. ( https://artuvet.com/nl/ )
noekiee18 schreef:[***] schreef:FijnZe hebben ook een heel uitgebreide website met info over het onderzoek en de behandeling, ook wel eens interessant om door te nemen denk ik. ( https://artuvet.com/nl/ )
wat zijn de kosten van zo`n onderzoek en de behandeling als ik vragen mag?
Het klinkt echt mega interessant en het is ook echt om gek van te worden en kan me niet voorstellen hoe vreselijk het voor het paard is dan..
Zit er zwaar over na te denken om het ook te gaan doen maar ben een beetje bang voor de hoge kosten
[***] schreef:Oh, kijk eens aan, wat een luxe! Dank je wel. Lijkt mij wel te kloppen met wat mijn DA dacht
Fangio schreef:Voor mensen die ervaringen zochten met de equihaler: de mijne is ondertussen al kapot... Niet echt een aanrader dus voor die prijs. Ik ga er in ieder geval morgen mee terug naar mn kliniek om te kijken voor een oplossing.
10tje2 schreef:Fangio schreef:Voor mensen die ervaringen zochten met de equihaler: de mijne is ondertussen al kapot... Niet echt een aanrader dus voor die prijs. Ik ga er in ieder geval morgen mee terug naar mn kliniek om te kijken voor een oplossing.
Waardeloos dat de equihaler al zo snel kapot is! Wat is er gebeurd? Is het opgelost met de kliniek?
Mijn Da is eigenaren van een paard met RAO die een BAL hebben laten uitvoeren, actief aan het benaderen. Hoe meer mensen de equihaler bestellen, hoe meer er dus ingekocht moet worden, hoe lager de prijs (actie van Boehringer). En klinieken zelf rekenen verschillende winstmarges. Vandaar het grote prijsverschil, legde ze mij uit.
Ik wacht dus nog steeds op de prijs. ......