Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Breghje schreef:Echt niet, in haar opinie:... er is eten en er is beloning en daar zit wel wezenlijk verschil in, plus dat sommigen van die oefeningen vrij snel achter elkaar doorgaan, en als ze dan elke keer eerst een pluk hooi moet wegkauwen... Ik heb wel eens zitten denken aan grove brokken, maar dan zit je weer met de suiker enzo... wat gebruiken jullie bv voor eet beloning?
Malenka schreef:Zijn er mensen die gegevens hebben van de verkoper uit Amsterdam die op marktplaats de Rambo sweetitch hoody's voor 120 euro aan bied? Het gaat om OTH of Ot Hulsebos
Ik heb mijn deken nu nog niet en wil zorgen dat dit opgelost wordt. Als het goed is zijn hier meer mensen die zaken hebben gedaan met deze persoon. Ik hoop daarom dat jullie mij kunnen helpen.
tamary schreef:Breghje schreef:Echt niet, in haar opinie:... er is eten en er is beloning en daar zit wel wezenlijk verschil in, plus dat sommigen van die oefeningen vrij snel achter elkaar doorgaan, en als ze dan elke keer eerst een pluk hooi moet wegkauwen... Ik heb wel eens zitten denken aan grove brokken, maar dan zit je weer met de suiker enzo... wat gebruiken jullie bv voor eet beloning?
Grasbrok. Doen ze hier een moord voor en het is het goedkoopste wat ik hier aan (natuurlijk) snoep kan krijgen. Moet ik poeders voeren dan gebruik ik het ook, samen met een flinke scheut heet water eten ze alles op.
Flosje446 schreef:tamary schreef:Grasbrok. Doen ze hier een moord voor en het is het goedkoopste wat ik hier aan (natuurlijk) snoep kan krijgen. Moet ik poeders voeren dan gebruik ik het ook, samen met een flinke scheut heet water eten ze alles op.
Welke grasbrok geef je dan?
Breghje schreef:Echt niet, in haar opinie:... er is eten en er is beloning en daar zit wel wezenlijk verschil in, plus dat sommigen van die oefeningen vrij snel achter elkaar doorgaan, en als ze dan elke keer eerst een pluk hooi moet wegkauwen... Ik heb wel eens zitten denken aan grove brokken, maar dan zit je weer met de suiker enzo... wat gebruiken jullie bv voor eet beloning?
Anneke1970 schreef:Ik heb 2 Tinkers Moeder en Zoon,beide met zomereczeem.Ik had borstels in de stal,vorig jaar er uit gehaald,ze schuurden zich er aan kapot.Bij mij kunnen ze nu nergens meer aan schuren.Behalve dan door te rollen in de wei of elkaar te knabbelen.Ik had al allerlei smeerseltjes geprobeerd en ook knoflookolie,niks hielp.
Nou heb ik ze in september 2009 laten enten met Insol dermatophyton.Eigenlijk te laat in het seizoen,maar ik wilde dat hun afweer alvast gestimuleerd werd.Afgelopen februari maart weer laten enten,hier mee.Het bestaat uit 2 entingen,eerst 1 en dan zo'n 3 weken later nog 1.Dit moet elk jaar weer.
Eigenlijk is de Enting bedoelt tegen schimmel aandoeningen,maar veel paarden met Z Eczeem,hebben er baat bij.
Die van mij dus ook,ik heb ze dit jaar veel minder onder de deken gehad en heb al sinds half augustus geen deken meer bij ze op.
En dat terwijl ik naast een bos woon..
lemon71 schreef:Vandaag begonnen met het dieeet, bij aankomst paardje wat brood, twee sinaasappels en twee penen gegeven das echt al een heeeeeeeeeel stuk minderMorgen ga ik ander voer halen ik wil pavo's nature best halen ipv de appelmuesli (laag eiwit van vente) die ik nu bij voer (1kilo per dag na het rijden) is dit een juiste keuze ? ? Het paard krijgt dan verder nog twee maal per dag 1kilo bix van stal en wat dit precies voor bix is weet ik helaas niet en uiteraard nog 2x per dag kuil
Citaat:een halve baal hooi, een halve emmer geweekte bietenpulpbrok met tarwezemelen, ruim een halve schep maisvlokken en een halve schep lijnzaadbrok.