Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suffie schreef:Poeh, wat een verhaal en een werk. Het lijkt wel heel erg op vasculitus, dat is geen mok (mok is natuurlijk ook een verzamelnaam) maar ontstaat onder invloed van zonlicht. Helaas heeft mijn merrie het ook gehad en is het ook van binnenuit aangepakt met speciale kruiden. Het is wel een heel lang traject en ze blijven er vaak gevoelig op...
xxx2 schreef:eerst weken met sudo crem geprobeerd
toen tandpasta
toen duur zalfje van de dieren arts
ik werd er helemaal gek van toen heb ik op aan raden van bokt.nl![]()
Beaphar Vlooienshampoo Hond 200 ml knock down gebruikt 8 min in laten trekken op mn Belgisch trek paard en vwala weg was het. ik was zo blij bij gehouden met frontline en geen last meer van een stampend paard heerlijk kon wel een gat in de lucht springen en hij ook.
en het kost maar een tientje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Britta31 schreef:Van een bokker kreeg ik de tip om Mokthee te geven.Mijn ruin liet zich niet behandelen dus drama.Echt geweldig spul.Je geeft het als thee samen met bv meusli.Het bestrijd de mok van binnen het lichaam.Echt geweldig.De kruiden heten Chevadonyll.Ik bestel het bij Chevalcare.
iiSunshine schreef:Mijn paard loopt al een tijdje met heel erge mok.. het stinkt heel erg en het heeft gele/oranje korsten met een soort pus lijkt het wel. Ik was het bijna elke dag met chloor/bleek, omdat de hoefsmid zei dat dit hielp. Heb al verschillende mokzalven geprobeerd, hielp niet. Heb nu vetericyn wondspray, maar er lijkt geen verbetering in te komen. Is het sudocreme wat echt heel goed helpt?
Horseware schreef:iiSunshine schreef:Mijn paard loopt al een tijdje met heel erge mok.. het stinkt heel erg en het heeft gele/oranje korsten met een soort pus lijkt het wel. Ik was het bijna elke dag met chloor/bleek, omdat de hoefsmid zei dat dit hielp. Heb al verschillende mokzalven geprobeerd, hielp niet. Heb nu vetericyn wondspray, maar er lijkt geen verbetering in te komen. Is het sudocreme wat echt heel goed helpt?
Heb je foto's? Dit klinkt als vasculitis.