Melody94 schreef:Ik zit dit gedeelte met belangstelling te volgen. Ik heb youtube-filmpje bekeken, maar dat lijkt alleen maar over punten
te gaan waarbij het paard aangeeft last van de maag te hebben. Wat is de therapie dan precies? Ik kan alleen maar engelse artikelen hierover vinden op google.
Heb jij wat meer informatie, Chikiboy?
Hoe heb jij dat gevonden ???
Het filmpje toont je hoe je kan onderzoeken of je paard maagpijn hebt. Ja dat klopt !
Daarna zijn er punten in de acupunctuur die je kan stimuleren om het probleem te verhelpen.
Maar in plaats van naalden te zetten die 20 minuten moeten blijven zitten, gebruik je een torch met een licht op 660nm die de kracht heeft om diep genoeg in/door de huid te kunnen schijnen om deze acupunctuurpunten te kunnen stimuleren.
Met de torch hoef je de punten maar 5 seconden aan te stralen (bij een paard, 2 bij een hond), gaat dus heel snel en is veilig want iedereen mag het zelf doen thuis.
De stimulatie van een acupunctuurpunt brengt enkel in balans wat niet in balans is...
Sommige ziekten/toestanden kan je genezen, sommige kan je voorkomen en van anderen kan je aan symptoombestrijding doen.
Als je paard al arthrose heeft bijvb. dan gaat die niet verdwijnen, maar door het torchen zal je oa de pijn wegnemen zodat die medicijnen niet hoeven bijvb. (die op zich ook weer voor maagproblemen zorgen bijvb.) en de levenskwaliteit ontzettend verbeterd wordt. Door zijn immuunsysteem te gaan versterken zal ook de celregeneratie versneld worden en de pijngrens verlegd etc...
Meer info vind je op de aphotonictherapy.com of op de FBpagina. Ook op "Markt" staat meer info bij Clinics want ik vlieg volgende week voor een laatste keer dit jaar naar Ndl.
Maar als je nog vragen hebt, stel ze me gerust per pb. Ik wil dit topic er niet mee belasten.