Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ellepel schreef:oeh, die peen en appels moet je echt mee stoppen.
weet je ,ze zijn wel gezond,maar er zit ook een hoop natuurlijk suiker in.
en veel eczeempaarden zijn juist gevoelig voor suiker.
ikenindi schreef:een plukje hooi in je hand? doet die van mij ook alles vooreten is eten...
ikenindi schreef:verstikking? ik dacht dat de rsih zo goed was?
Breghje schreef:ellepel schreef:oeh, die peen en appels moet je echt mee stoppen.
weet je ,ze zijn wel gezond,maar er zit ook een hoop natuurlijk suiker in.
en veel eczeempaarden zijn juist gevoelig voor suiker.
Ik weet het.. maar ik moet bv fysio oefeningen doen met Bregh, rek en strek, en dan krijgt ze nu óf elke keer een stukje appel óf een plakje wortel. Dus zeg maar 2x per week een appel of een winterwortel. Ik heb me al suf gepeinsd wat ik kan geven in plaats daarvan, want zonder beloning nokt ze er gewoon mee, en ze heeft de oefeningen wel nodig.
Flosje446 schreef:Breghje schreef:
Ik weet het.. maar ik moet bv fysio oefeningen doen met Bregh, rek en strek, en dan krijgt ze nu óf elke keer een stukje appel óf een plakje wortel. Dus zeg maar 2x per week een appel of een winterwortel. Ik heb me al suf gepeinsd wat ik kan geven in plaats daarvan, want zonder beloning nokt ze er gewoon mee, en ze heeft de oefeningen wel nodig.
Je kan ook een stukjes gedroogd brood of komkommer gebruiken. De paarden hier vinden komkommer erg lekker.