Tug, de beenkoorden zaten zo laag omdat de deken te lang was, dat ik ze niet durfde te kruisen. Ik was bang dat hij met rollen zich eruit zou wurmen, of vast zou komen te zitten. Maar nu het hoger hangt, is het inderdaad een goede tip!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Auks schreef:welk merk eczeemdeken is fijn en waarom?
En welke zou je niet aanraden?
pasvorm, werking, prijs kwaliteit?
en waar kan ik die halen?
CarolShadow schreef:HanneRonja: Inderdaad, mijn staartflap en een klein stuk van de deken zelf zitten snel onder de mest. Is de Ivanhoe dan de enige die er een stukje klittenband heeft zodat de staartflap in zijn geheel de staartwortel afsluit?
Sophie_Sacha schreef:deedee19 en AngelsDitch: Bedankt voor de site!
nog 1 vraagAls ik bij die deken bij maten kijk zijn die maten in cm dan de bovenmaten? Dat 95 cm dus een 145 is?
HanneRonja schreef:CarolShadow schreef:HanneRonja: Inderdaad, mijn staartflap en een klein stuk van de deken zelf zitten snel onder de mest. Is de Ivanhoe dan de enige die er een stukje klittenband heeft zodat de staartflap in zijn geheel de staartwortel afsluit?
Bij de Boett hangt de flap gewoon los. Bij de Everline ook trouwens.
Sophie_Sacha schreef:Bedankt!
Dat is wel lastig met die engelse maten. Onze pony is rond de 1.15 en heeft meestal maat 145.
maar volgens de engelse maten is 145 voor een pony vanaf 118.
Weet je misschien of de deken klein valt? Want dan kan ik gewoon de 145 nemen. Als hij groot valt neem ik denk ik dan toch maar de 137 voor ponys tot 117...