Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AngelsDitch schreef:__KELLY schreef:jaa dat zij ze er al bij angelsDitch o:)
ik heb gister bij de paardendrogist dit spulletje besteld:
http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... tID=25502#
wie heeft/had dit nog meer ? en werkte het bij jullie paarden of niet ?
en je heb er ook nog middeltjes voor in te nemen
hebben jullie daar ook al eens wat voor jullie paarden uitgeprobeerd ?
Phoei dat spul stinkt... hahaha... ik heb er eens een proefflesje van gehad... eigenlijk nooit gebruikt omdat het zo stinkt... als het op je handen zit duurt het zeker een dag voordat de lucht weg is... Maar het zou best goed kunnen werken.
Ik gebruik het Hoet 2 stappen ginseng pakket. Werkt bij die van mij erg goed. Ook heb ik de AVS gel van de paardendrogist, werkt ook goed en wordt niet vettig. De Sweet itch gel van sectolin werkt ook wel lekker.
Maar ja voor elk paard geldt een ander product, dus gewoon proberen zou ik zeggen.
Nicole10 schreef:ik heb het spulletje puur cullico van de paardendrogist bestelt.
Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=25491
__KELLY schreef:een centimeter manen meer of minder maakt voor een paard niet uit
XxSultanxX schreef:__KELLY schreef:een centimeter manen meer of minder maakt voor een paard niet uit
dan heeft mijn paard bijna geen manen meerheb ze vanmidag op 1 lengte geknipt , en das heel kort
maarja dan groeit het wel weer op 1 lengte aan , mijn paard heeft ook geen last van dat zijn manen stuk gaan door het deken ...
maar ben het wel met jou eens , liever geen manen meer door de deken dan door die vervelende eczeem
leandros schreef:ik zit toch te twijfelen als Bailey wel exceem heeft.
sinds de wormkuur 3 a 4 dagen heeft ze niet meer geschuurt.
XxSultanxX schreef:Die van mij heeft in de regen haar eczeemdeken gewoon aan, maar ze gaat 's avonds op stal en dan gaat ie af.hebben jullie ze met regen gewoon op ??? ik twijvel altijd zo ..
aan de ene kant is het beter want doe ik hem af dan schuurt hij savonds op stal , maar aan de andere kant ... ik ben bang dat hij het koud krijgt enzo ... hoe doen jullie dit ?
XxSultanxX schreef:ik heb hem niet vast aan het halster ... kan je hem niet wat straker doen bij de hals dan ?
shera schreef:XxSultanxX schreef:ik heb hem niet vast aan het halster ... kan je hem niet wat straker doen bij de hals dan ?
Dan vind ik het zo strak zitten, krijgt ze blauwe lipjes