Dus ik vind het nogal wat om te zeggen dat extra zout achterhaald is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MRIIIS schreef:Super interessant! Ik heb het nog even gevraagd en ze zegt:
Hi, it‘s not. Up to medium work free access to a lickblock is regarded as sufficient. Only with heavy sweating adding extra salt seems to be necessary. I personally would recommend to replenish with a sugarfree electrolyte with heavy sweating to keep the balance with all the other lost minerals.
Maar iedereen moet doen wat werkt he, no judgementJuist fijn dat we hier alles kunnen delen!
MRIIIS schreef:Super interessant! Ik heb het nog even gevraagd en ze zegt:
Hi, it‘s not. Up to medium work free access to a lickblock is regarded as sufficient. Only with heavy sweating adding extra salt seems to be necessary. I personally would recommend to replenish with a sugarfree electrolyte with heavy sweating to keep the balance with all the other lost minerals.
Maar iedereen moet doen wat werkt he, no judgementJuist fijn dat we hier alles kunnen delen!
Esperanza schreef:Lieve mensen, de discountfuttershop levert gewoon ook naar Nederland of België. Ze zitten in Duitsland en verzend naar Nederland is niet duurder als naar Oostenrijk.
Ik heb even met ze gebeld en gevraagd. En gezegd dat ze het misschien beter kunnen aanpassen in hun shop. maar het is geen mega groot bedrijf, dus vandaar dat ze het nog niet hebben gedaan. Maar ze gaan het even met de baas bespreken
pluisje88 schreef:Het ligt eraan hoe slecht een slechte dag is. Beetje strammer dan anders of echt een aanval?