Dus ik vind het nogal wat om te zeggen dat extra zout achterhaald is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Juist fijn dat we hier alles kunnen delen!
Als daar toevallig een goed supplement voor mangaan opstaan hoor ik het graag! MRIIIS schreef:Super interessant! Ik heb het nog even gevraagd en ze zegt:
Hi, it‘s not. Up to medium work free access to a lickblock is regarded as sufficient. Only with heavy sweating adding extra salt seems to be necessary. I personally would recommend to replenish with a sugarfree electrolyte with heavy sweating to keep the balance with all the other lost minerals.
Maar iedereen moet doen wat werkt he, no judgementJuist fijn dat we hier alles kunnen delen!

MRIIIS schreef:Super interessant! Ik heb het nog even gevraagd en ze zegt:
Hi, it‘s not. Up to medium work free access to a lickblock is regarded as sufficient. Only with heavy sweating adding extra salt seems to be necessary. I personally would recommend to replenish with a sugarfree electrolyte with heavy sweating to keep the balance with all the other lost minerals.
Maar iedereen moet doen wat werkt he, no judgementJuist fijn dat we hier alles kunnen delen!
Ik ga met Slmt9 mee, ik vind het een slecht advies, en het klopt gewoon niet. Ik ben inmiddels afgestudeerd NRC-plus. Verder heb ik Nutrition as a therapy, Musculair and neurological disorders gedaan en ben nu bezig met Understanding Bloodwork. En heb nog een paar cursussen op de verlanglijst. Dus inmiddels weet ik wel een beetje van paardenvoeding.

Oh en soms hebben ze koop 4 en betaal 3 emmers

Esperanza schreef:Lieve mensen, de discountfuttershop levert gewoon ook naar Nederland of België. Ze zitten in Duitsland en verzend naar Nederland is niet duurder als naar Oostenrijk.
Ik heb even met ze gebeld en gevraagd. En gezegd dat ze het misschien beter kunnen aanpassen in hun shop. maar het is geen mega groot bedrijf, dus vandaar dat ze het nog niet hebben gedaan. Maar ze gaan het even met de baas bespreken
dan maak ik er liever een uitje van 
pluisje88 schreef:Het ligt eraan hoe slecht een slechte dag is. Beetje strammer dan anders of echt een aanval?