tiwi1969 schreef:Ik heb alleen maar goede ervaring met de deken van EJ, net zo sterk als de Rambo, alleen de knippen aan de voorkant niet, die heb ik vervangen door knippen van een oude/kapotte Rambo.
Mijn mega-eczemer, Blacky, doet het er super mee, de buikflappen zijn een stuk langer, die vallen aan de onderkant goed over elkaar
knippen aan de voorkant heb ik zelf nog niet ervaren, maar nu heeft mijn paard de deken nog geen heel seizoen in gebruik gehad.
Maar da's gelukkig wel makkelijk (en goedkoop) te verhelpen hihi
Paar maanden pas. Maar ook ik ben echt super tevreden over de kwaliteit. Doet echt niet onder tov Rambo.
En de buikflappen zijn inderdaad langer ja, vind ik ook fijner. En bij de schoft zit de Ej-deken bij mijn fries beter als de Rambo zat

Ik weet wel welke deken ik ga proberen als mijn rambo stuk is...
Denk dmv de oorgaten ergens aan de staldeur :S.. Deken kapot in ieder geval.. 
Ik heb de deken vanmiddag afgedaan. Denk dat hij nu wel weer tot april af kan blijven
En dat is echt iets van de laatste dagen .. Hij had wel de deken op maar toch blijkbaar jeuk (de deken is ook niet helemaal meer heel
). Maar, ik ben ook noodgedwongen lucerne aan het geven sinds eind vorige week .. en nu vraag ik me af of hij misschien daarvan niet meer jeuk heeft .. De hele zomer heeft hij op Optiform gestaan, nu was de voorraad helemaal op dus moest wat doen, dacht dan even tijdelijk een zak lucerne (hartog) te geven, maar als hij daarop reageert moet Boke het maar opeten
Of zou het weinig meer uitmaken nu de temperaturen toch lager gaan gaan?