Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lies schreef:hoeveel druppels geef je dan?
zijn er nog mensen die cbd olie geven trouwens en wat zijn daarvan de bevindingen?
edit; ah, het antwoord op mijn vraag stond op de volgende pagina zie ik nu
Humpiedumpie schreef:https://www.drogist.nl/bee-health-propo ... OAQAvD_BwE
Deze, ik heb begrepen dat hier het minste "meuk" bij inzit. Geef hem 4 druppels over zijn voer.
Zijn staart![]()
[ [url=m/wzpFdj.jpg]Afbeelding[/url] ]
darkadia schreef:Humpiedumpie schreef:https://www.drogist.nl/bee-health-propo ... OAQAvD_BwE
Deze, ik heb begrepen dat hier het minste "meuk" bij inzit. Geef hem 4 druppels over zijn voer.
Zijn staart![]()
[ [url=m/wzpFdj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw! En is die 4 druppels dan 1x per dag of krijgt hij vaker per dag voer met de druppels?
Iriss072 schreef:Ik ben al jaren een stille meelezers maar wil nu toch graag wat kwijt. Ik heb mijn paard ook onder de dekens gehad, allerlei middelen geprobeert en heel veel soorten speciaalvoer uitgeprobeerd.
Nu loopt mijn paard vaak stijf en dacht ik een paar maanden pavo Eplus te proberen. Dit hielp niet tegen der stijfheid dus mee gestopt. Paard stond inmiddels wel tot augustus jeukvrij maar nooit een link gelegd.
Toen ging het in oktober ineens helemaal fout paard lag helemaal open van het jeuken. Veel gewassen en restant Eplus opgemaakt om wat aan te sterken. Paardje was binnen 2 dagen jeukvrij.
Dit jaar had ze heel vroeg jeuk dus weer Eplus gaan voeren. Binnen een paar dagen was de jeuk weer weg.
Verder krijgt ze alleen gras en in de winter ruwvoer.
Misschien helpt dit voer bij meer paarden?!
__Suzanne__ schreef:Nee, met eczeemdeken heeft hij geen tot weinig jeuk. Maar toch zou ik hem gunnen er van af te komem, zoals bij mij gelukt is met immunotherapie tegen hooikoorts. Zodat hij een groter deel van het jaar zonder dekem kan lopen.
AvHdG schreef:Hier ook jeuk aan hoofd (geen enkele kap is lang genoeg), benen en geslachtsdeel. Wonen ook direct aan het bos, dus zullen op zoek moeten naar een andere plek. Zo zonde hebben grond erbij gekocht voor hem. Uiteraard proberen we van alles van binnen uit. Het middel helaas nog niet gevonden
Horseloverl schreef:WT hier goed helpt is echt de darmflora helpen. Die van mij lag helemaal open vorig jaar, nu schuurt ze sporadisch een keer. Loopt gewoon zonder deken overdag