Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
car0linee schreef:Oh dat valt hier gelukkig nog reuze mee. Maar de temperaturen zijn hier ook nog niet bijzonder hoog geweest. Mijn merrie heeft wel wat jeuk door haar wintervacht, verharen en zweten. Maar zie haar nog niet reageren op eventuele vliegjes.
offtopic PatriciaH, zie ik dat jij het nieuwe baasje van Caily bent? Wat leuk! Je hebt daar een super knap en leuk dier aan
_PatriciaH schreef:car0linee schreef:Oh dat valt hier gelukkig nog reuze mee. Maar de temperaturen zijn hier ook nog niet bijzonder hoog geweest. Mijn merrie heeft wel wat jeuk door haar wintervacht, verharen en zweten. Maar zie haar nog niet reageren op eventuele vliegjes.
offtopic PatriciaH, zie ik dat jij het nieuwe baasje van Caily bent? Wat leuk! Je hebt daar een super knap en leuk dier aan
Ja idd, hoe ken je haar? Stuur je anders even een pb, te offtopic
ellepel schreef:klopt,caily is jeukvrij![]()
Nou wel leuk dat ze bij jou staat, ze is drachtig toch?
Oh ja ontopic blijven he![]()
Paard van stalgenootje van me heeft wel al jeuk,waarschijnlijk toch al wat last van de zomereczeem
Amalarab schreef:mijn shettie gaat voor t eerst een dekentje dragen, waar kan ik een dekentje bestellen? hij is 93cm, ik kom er niet helemaal uit welke maat en welke winkel betaalbare, kleine eczeemdekentjes verkoopt