Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Malou9 schreef:Ik wilde nog even een algemeen oproepje doen. Na deze warme nazomer zijn de eczeemdekens bij ons toch wel flink naar de haaien. Ik ben dus op zoek naar nieuwe en vroeg me af of bokkers een hip kleurtje eczeemdeken hadden die ook van goede kwaliteit is. Heb er drie nodig dus een eczeemdeken van 200 euro gaat het niet worden :|
Malou9 schreef:Ik wilde nog even een algemeen oproepje doen. Na deze warme nazomer zijn de eczeemdekens bij ons toch wel flink naar de haaien. Ik ben dus op zoek naar nieuwe en vroeg me af of bokkers een hip kleurtje eczeemdeken hadden die ook van goede kwaliteit is. Heb er drie nodig dus een eczeemdeken van 200 euro gaat het niet worden :|
[***] schreef:Hebben jullie gemerkt dat jullie paarden in vergelijking met de zomer de laatste dagen feller zijn gaan schuren? Cobe is zijn manen weer kwijtEn dat is echt iets van de laatste dagen .. Hij had wel de deken op maar toch blijkbaar jeuk (de deken is ook niet helemaal meer heel
maarja, ik ben op het einde van het seizoen aan het wachten, andere dekens zijn ook kapot dus had gehoopt dat deze het wel zou houden tot het einde
). Maar, ik ben ook noodgedwongen lucerne aan het geven sinds eind vorige week .. en nu vraag ik me af of hij misschien daarvan niet meer jeuk heeft .. De hele zomer heeft hij op Optiform gestaan, nu was de voorraad helemaal op dus moest wat doen, dacht dan even tijdelijk een zak lucerne (hartog) te geven, maar als hij daarop reageert moet Boke het maar opeten
Of zou het weinig meer uitmaken nu de temperaturen toch lager gaan gaan?
Malou9 schreef:Kijk dat je die deken niet over het hoofd hoeft te trekken spreekt me ook wel super aan! Vind het een leuke deken. Kan m alleen niet vinden op ej.nl
keona schreef:[***] schreef:Hebben jullie gemerkt dat jullie paarden in vergelijking met de zomer de laatste dagen feller zijn gaan schuren? [***] is zijn manen weer kwijtEn dat is echt iets van de laatste dagen .. Hij had wel de deken op maar toch blijkbaar jeuk (de deken is ook niet helemaal meer heel
maarja, ik ben op het einde van het seizoen aan het wachten, andere dekens zijn ook kapot dus had gehoopt dat deze het wel zou houden tot het einde
). Maar, ik ben ook noodgedwongen lucerne aan het geven sinds eind vorige week .. en nu vraag ik me af of hij misschien daarvan niet meer jeuk heeft .. De hele zomer heeft hij op Optiform gestaan, nu was de voorraad helemaal op dus moest wat doen, dacht dan even tijdelijk een zak lucerne (hartog) te geven, maar als hij daarop reageert moet [***] het maar opeten
hartog zit vol met melasse wat dus niet goed is voor een eczemer.dus waarschijnlijk komt het toch door deze lucerne.ik zou de lucerne van subli geven hier zitten geen melasse in.
melasse=suiker
EquiPhoto schreef:Malou9 schreef:Kijk dat je die deken niet over het hoofd hoeft te trekken spreekt me ook wel super aan! Vind het een leuke deken. Kan m alleen niet vinden op ej.nl
http://www.ej.nl/products/10000028/3310 ... +ITCH+FREE
Zo moeilijk wassie niet te vinden hoor, staat gewoon tussen de vliegen dekens
keona schreef:[***] schreef:Hebben jullie gemerkt dat jullie paarden in vergelijking met de zomer de laatste dagen feller zijn gaan schuren? Cobe is zijn manen weer kwijtEn dat is echt iets van de laatste dagen .. Hij had wel de deken op maar toch blijkbaar jeuk (de deken is ook niet helemaal meer heel
). Maar, ik ben ook noodgedwongen lucerne aan het geven sinds eind vorige week .. en nu vraag ik me af of hij misschien daarvan niet meer jeuk heeft .. De hele zomer heeft hij op Optiform gestaan, nu was de voorraad helemaal op dus moest wat doen, dacht dan even tijdelijk een zak lucerne (hartog) te geven, maar als hij daarop reageert moet Boke het maar opeten
hartog zit vol met melasse wat dus niet goed is voor een eczemer.dus waarschijnlijk komt het toch door deze lucerne.ik zou de lucerne van subli geven hier zitten geen melasse in.
melasse=suiker
miek140 schreef:He Melis, die is leuk! Maar er zitten zeker geen sluitingen aan zodat de liner van Rambo er ook in past?
Vooralsnog heeft mijn Rambo het hele seizoen goed overleeft. Er zit een heel klein scheurtje aan de binnenkant op overgang hals - schoft, maar dat vind ik niet zo erg