gemske schreef:Bedankt voor de snelle reacties al!
Ik krijg 1mg pilletjes. Heb in de tussentijd wat meer van het topic gelezen en ga dus zeker niet met 0.5mg beginnen. Zal eens kijken hoe makkelijk het is om de pilletjes in stukjes te hakken en dan zien we wel hoe het gaat.
De veearts wilde over vier weken al een nieuwe bloedtest doen, is dat te snel? Bij het opschroeven van de dosis, moet ik dan echt in stappen van maanden denken of kan het ook wat sneller (uiteraard alleen als ze geen bijwerkingen laat zien).
De tip van voor het eten is een goede, dat is ook het meest makkelijke moment van de dag aangezien ik dan zelf op stal ben. Door het eten zal zowiezo niet gaan omdat ze met z'n tweeen in een stal staan.
Wat vervelend dat Aurora cushing heeft!
Wat voor bloedproef heeft jou dierenarts gedaan?
Ik heb gisteren de mijne gebeld maar hij was er zelf niet....en het meisje wist van niets...testen voor cushing en zo.
Hij zou terugbellen.
Heb net weer foto's genomen van Pablo.
Ik zie de slagen wel maar krijg het haast niet goed op de foto.
Verder heeft hij al zeker 15 jaar bulten boven zijn ogen,geen huidproblemen,zweet niet,hoest nooit....
is 20 jaar geleden voor het laatst verkouden geweest,verhaart goed,drinkt normaal,plast normaal.
De dierenarts gaat me voor gek verklaren met mijn cushing,maar misschien komt het wel positief uit de test.
Als dat zo is waag ik het ook maar om hem aan de pergolide te zetten.
Foto's van net.

het gaat om het achterste paard...de voorste heeft last van modder