Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Angeliquee18 schreef:Gosh die Mods hebben het maar druk haha, zou gek worden om 600 x het zelfde bericht te plaatsen!
Respect voor jullie, zal wel drukke dagen zijn...
Ik maak me er niet zo zeer druk om, op me stal zijn goede maatregelen genomen,
Niemand gaat er vanaf, en niemand anders komt er op, gelukkig denken alle stal genoten er zo over,
Nu moet ik zeggen, dat ze bij ons gewoon goed streng zijn,
Ga je er vanaf met je paard, best, maar dan kom je er niet meer op, ook geen gezeur dus
Verder voed ik hem lekker vitamintjes bij, en hopen dat het snel voorbij gaat...
Kirsten_b schreef:Ik lees er ongetwijveld over heen, maar is er ergens waar je kan zien waar Rhino nu precies is? Op welke stallen en waar je moet opletten?
Marga schreef:Kirsten_b schreef:Ik lees er ongetwijveld over heen, maar is er ergens waar je kan zien waar Rhino nu precies is? Op welke stallen en waar je moet opletten?
Hier kan je lezen waar tot nu toe de rhino bevestigd is: [VN] Rhino uitbraak in Nederland *Update 3 maart 2012 14.05 uur*
montoya schreef:Bloodymary schreef:Jeetje wat een paniekzaaierij. Dit is nog erger dan toen met de Mexicaanse Griep.
ja tot dat je er zelf mee te maken krijgt wat ik echt niet hoop
Bloodymary schreef:Jeetje wat een paniekzaaierij. Dit is nog erger dan toen met de Mexicaanse Griep.
Bloodymary schreef:Begrijp me niet verkeerd, het is heel erg als het virus er is en niets dan het beste voor mijn paard. Maar als je hier die 170 pagina's doorleest is er wel degelijk sprake van paniekzaaierij. Het virus gaat niet door de lucht, er zijn "slechts' 4 stallen waar iets is geconstateerd. Ik begrijp dat wedstrijden worden afgelast aangezien daar van alle windrichtingen paarden bij elkaar komen, maar dat maneges sluiten en er geen lessen meer gegeven worden.........
Bloodymary schreef:Begrijp me niet verkeerd, het is heel erg als het virus er is en niets dan het beste voor mijn paard. Maar als je hier die 170 pagina's doorleest is er wel degelijk sprake van paniekzaaierij. Het virus gaat niet door de lucht, er zijn "slechts' 4 stallen waar iets is geconstateerd. Ik begrijp dat wedstrijden worden afgelast aangezien daar van alle windrichtingen paarden bij elkaar komen, maar dat maneges sluiten en er geen lessen meer gegeven worden.........
Lovely schreef:Bloodymary schreef:Jeetje wat een paniekzaaierij. Dit is nog erger dan toen met de Mexicaanse Griep.
Nou inderdaad, zullen we dan maar de roddel starten dat er niet genoeg entstof voor handen is om alle paarden op tijd te enten?
madelief88 schreef:Beter even dan wat inkomsten mislopen dan al die da kosten, pff had dat artikel ook gelezen waar meerdere paarden op de intensive care zitten, met broek en al. Heftig hoor.