In agustus was ze verkouden, DA erbij zat op haar voorste luchtwegen na een kuurtje ging dit weer goed. Toen was ze binnen een week of 2 ineens ontzettend afgevallen en al haar bespiering was foetsie, dus begonnen haar nog meer bij te voeren maar kwam niks bij. Weer DA erbij, allerlei testen gedaan kwam uit dat ze wormen zou hebben en een (chronische) ontsteking maarja zou het een met het ander te maken hebben of zouden het twee aparte dingen zijn? We hebben haar toen ontwormd maar ze kwam nog steeds niet aan, vorige week had ze het ineens heel benauwd. Dus maandag weer de DA erbij, omdat ook haar vachtstructuur veranderd was is ze nu getest op cushing.Opzich als je alle symptonen bij elkaar op gaat tellen zou het best wel eens zo kunnen zijn dat ze dit heeft... Morgen krijgen we waarschijnlijk de uitslag dus ben benieuwd, ook wat we er nog aan kunnen doen? Mijn pony heeft ook cushing gehad, dit is alweer wat jaren geleden. Ik begreep dat er nu ook verschillende medicijnen bestaan om het leven met cushing leefbaar te maken...
Kan iemand mij de ervaringen vertellen met de medicijnen ook de natuurlijke produkten als daar ervaring mee is...?
Bedankt alvast!
,hij is echt als nieuw op het moment,niets meer aan te merken,zijn vacht wordt ook steeds donkerder en ja,als je hem ziet is het gewoon wakkere bitje

raden jullie me aan om eerst op 0.25 mg te beginnen? En zo ja hoe snel kan ik dat evt verhogen?
Het is dus aan te raden om het echt constant te houden, goed om te weten. Hoe gaat het nu met jullie paard?