Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karoliefje_ schreef:Is zomereczeem erfelijk?
AngelsDitch schreef:Pfffff de deken die ik heb gehaald is te klein!! grrr... normaal gesproken past ze makkelijk in een 155, maar dit keer dus niet.
Heb de Pagony eczema... maar wat een gezoek en gepuzzel voordat ik wist hoe dat ding aan moest... zit een soort slurfje aan dat neem ik aan tussen de voorbenen door moet... en dan bij de achter benen zitten twee gespen (???) en dan nog een buikflap?
Wie weet hoe je dat ding aan krijgt... hihi
Nickeltje schreef:Bij ons paard zit de buikflap tikkie ruim. Bij het omdoen kan je hem netjes doen, maar als hij dan een keertje rolt in de wei schuift deze wel eens verkeerd. Gevolg is dat er aan het eind van de dag in geplast is en dat is echt heel smerig!!
Citaat:georven
ellepel schreef:Citaat:georven
hihih mooi woord heb je er van gemaakt.
XxSultanxX schreef:bij die van mij zit hij er echt tegen de koker aan .. dus dat lijkt me niet egt lekker zitten ... daarom loopt hij nu ook zonder deken...
XxSultanxX schreef:Nickeltje schreef:Bij ons paard zit de buikflap tikkie ruim. Bij het omdoen kan je hem netjes doen, maar als hij dan een keertje rolt in de wei schuift deze wel eens verkeerd. Gevolg is dat er aan het eind van de dag in geplast is en dat is echt heel smerig!!
het zit voor het paard dan ook niet lekker tog ? want dan doet hij hem uit en hangt hij in de buikflap
ElientjaH schreef:Mijn paard schuurt alleen aan haar staart,niet overdreven alleen de haren breken afen er mankeert een deel.
ik heb ook gemerkt dat ze last heeft van schilfertjes aan haar manen en schoft wat is dit en wat kan ik eraan doen ?
alvast bedankt
shera schreef:XxSultanxX schreef:bij die van mij zit hij er echt tegen de koker aan .. dus dat lijkt me niet egt lekker zitten ... daarom loopt hij nu ook zonder deken...
Ik gebruik de eczeemdeken nu zonder buikflap. Ik heb een elastische singel door die lusjes gehaald waar je anders de buiflap aanklikt. Blijft super zitten! Beter als met buikflap
ellepel schreef:AngelsDitch schreef:Pfffff de deken die ik heb gehaald is te klein!! grrr... normaal gesproken past ze makkelijk in een 155, maar dit keer dus niet.
Heb de Pagony eczema... maar wat een gezoek en gepuzzel voordat ik wist hoe dat ding aan moest... zit een soort slurfje aan dat neem ik aan tussen de voorbenen door moet... en dan bij de achter benen zitten twee gespen (???) en dan nog een buikflap?
Wie weet hoe je dat ding aan krijgt... hihi
http://www.mijnalbum.nl/Album=XDD4BJAJ
staan wel fotootjes en de pagony valt inderdaad heel klein.
dat slurfje zitten twee gespen in,moet je ruit halen en die klik je aan de buikflap vast![]()
de gespen doe je om de benen heen vast,ik heb ze bij ap wel kruislings gedaan ,dan heeft hij meer bewegings ruimte, dus de gesp van het linkerbeen dan aan de gesp van de rechter vast,snap je?