Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LinSa schreef:Sportpaardenarts verkoopt dit ook online.
Lootje1991 schreef:Nu zit ik te kijken naar inhalators maar ook daar veel verschillen en ook verschillende prijzen. Ik denk dat de goedkoopste niet gaat werken bij ons want mag niet 1 neusgat dichthouden bij dr
Dan kwam ik nog 2 andere tegen 1 van 350€ en de flexineb is die van 350€ ook goed genoeg?
Raamzicht schreef:Ik vermoed dat het hoesten wordt getriggerd door pollen. Wat kun je daar het beste tegen doen?
Werkt de flexineb hier ook tegen?
Lootje1991 schreef:Hoi hoi
Ik hoop dat ik hier mag mee praten en wat vragen mag stellen. Ik heb al een hoop gelezen maar het duizelt mij aan alle kanten dus misschien kan iemand mij een beetje vertellen wat goed is en wat niet.
Paardje heeft acute astma. Geconstateerd met een BAL spoeling. Er zit nog erg veel slijm vast in haar keel en daardoor hoest ze nog steeds erg veel.
We hebben het volgende al gedaan;
2 weken ventipulmin
2 weken 4 schepjes prednison, ventipulmin en slijmoplosser
2 weken 3 schepjes prednison
Hooi nat maken, niet weken
Nu zit ik te kijken naar inhalators maar ook daar veel verschillen en ook verschillende prijzen. Ik denk dat de goedkoopste niet gaat werken bij ons want mag niet 1 neusgat dichthouden bij dr
Dan kwam ik nog 2 andere tegen 1 van 350€ en de flexineb is die van 350€ ook goed genoeg?