Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Breghje schreef:opisop_shop schreef:je kunt ook de hals iets langer laten, tot net voorbij de schoft en dan de regendeken er overheen doen. Dan heb je ook geen bloot stukje huid.
Van een oude eczeemdeken kun je heel gemakkelijk zelf een losse "Ivanhoe hals" maken
Daar zat ik dus idd ook aan te denken. Om best een stuk over de regendeken te laten vallen, en zelfs de sluitingen eronder te laten vallen. Afijn, stiekem zit ik nu dus gewoon te hopen dat ik die deken niet verkocht krijg hihihi. (Hij moet nog even de kans krijgen, hubbie wordt beetje zenuwlappig als ik een dure deken ga verbouwen)
yvonnedv schreef:Breghje schreef:
Daar zat ik dus idd ook aan te denken. Om best een stuk over de regendeken te laten vallen, en zelfs de sluitingen eronder te laten vallen. Afijn, stiekem zit ik nu dus gewoon te hopen dat ik die deken niet verkocht krijg hihihi. (Hij moet nog even de kans krijgen, hubbie wordt beetje zenuwlappig als ik een dure deken ga verbouwen)
Ik zag je advertentie op MP. Heb je geen garantie op die sluiting. Het lijkt me dat dat in zo'n korte tijd niet zo door zou mogen scheuren.
yvonnedv schreef:Kun je niet die riempjes waar de musketons aan zitten nu hij toch gerepareerd moet worden verlengen zodat je wat meer ruimte op de boeg krijgt?