Ervaringen met zomereczeem-middel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 07:50

luxje schreef:
ja dat klopt, alleen waren de pillen volgens louis niet goed en kregen wij 2 zakjes bolletjes die je eerst moest voeren en als die opwaren verder met de pillen, na een paar dagen bleken ook die bolletjes uit zakje 1 niet goed en kregen we nieuwe, nu moesten we eerst zakje 1 opvoeren en daarna zakje 2 tegelijk met de novabogom. het is dus een beetje raar verhaal geworden en als ik het nu nog zou moeten doen zou ik er niet meer aan beginnen.
die van mij schuurt echt minder dan vorig jaar, maar als je de rest van de reacties leest, zul je zien dat de resultaten niet echt opbeurend zijn, dus weinig resultaat voor 110 euro.....

Ook die van mij schuurt minder dan vorig jaar, maar ze schuurt wel nog, en dat is jammer...

Hebben jullie trouwens nog contact met Louis? Hier zie ik hem nooit meer Verward

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 13:49

Toevallig had ik een mailtje gestuurd om meer informatie over Novabogom. Gisteren kreeg ik reactie

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:50

Saar schreef:
Toevallig had ik een mailtje gestuurd om meer informatie over Novabogom. Gisteren kreeg ik reactie

ben benieuwd wat hij je heeft gestuurd, laat je het ons weten?

Nadien01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:14

Bedankt Luxje voor je antwoord Lachen! Oww ik twijfel een beetje... ik weet het niet goed, misschien werkt het niet en dan is 110 euro verloren maar als het wel werkt...

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 09:29

lees dit topic terug en je weet dat het maar bij 1 of 2 werkte, en de rest niet.....
ik ben achteraf blij dat ik het niet heb gedaan

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:49

luxje schreef:
ja dat klopt, alleen waren de pillen volgens louis niet goed en kregen wij 2 zakjes bolletjes die je eerst moest voeren en als die opwaren verder met de pillen, na een paar dagen bleken ook die bolletjes uit zakje 1 niet goed en kregen we nieuwe, nu moesten we eerst zakje 1 opvoeren en daarna zakje 2 tegelijk met de novabogom. het is dus een beetje raar verhaal geworden en als ik het nu nog zou moeten doen zou ik er niet meer aan beginnen.
die van mij schuurt echt minder dan vorig jaar, maar als je de rest van de reacties leest, zul je zien dat de resultaten niet echt opbeurend zijn, dus weinig resultaat voor 110 euro.....

NIET DOEN !! echt nie!!
weg gesmeten geld Boos! , had ook alle hoop erin gezet...ben aan het einde van al da gedoe met die zakjes en pilletjes en , NIETS hielp!!
Trouwens Louis komt zelf nie meer hier, vragen ons af waarom ! tss

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:51

je kunt net zo goed een aantal ingredienten zelf gaan kopen. brandnetel,paardebloem, weegbree is wel los te verkrijgen in de meeste reformzaken.

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:17

cinv schreef:
Trouwens Louis komt zelf nie meer hier, vragen ons af waarom ! tss

Toevallig ben ik er gisteren geweest. Ik heb hem gevraagd waarom hij niet meer op bokt kwam en hij gaf het antwoord wat ik eigenlijk al had verwacht. Waarom zou hij zichzelf hier verdedigen als het toch geen zin heeft. Er zijn mensen die hem geloven en mensen die hem niet geloven. Iedereen zijn goed recht. Maar wees eerlijk, niet alles op bokt wordt even vriendelijk gebracht.

Ik vond het een hele sympathieke man en ik heb een kuur Novabogom meegenomen onder het motto: Baadt het niet, dan schaadt het niet.
Hij wist zonder dat hij mijn paard kende wel allemaal dingen te vertellen die hij helemaal niet kon weten. Toeval? Misschien wel. Ik weet niet wat ik moet geloven of niet. Misschien helpt het, misschien niet. We zullen het wel zien.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:26

Mijn paard doet het gelukkig heel goed met een Boett deken, maar bij mij blijft toch de vraag hangen: waarom zet Louis als hij echt het beste met eczeem paarden voor heeft en zo overtuigd is van zijn Novabogom geen testkuur op met een grote groep paarden: groep met novabogom en een groep met een placebo waarvan de eigenaren niet weten of ze het echte spul krijgen of een placebo. Dit is voor hem ook een goede manier om zijn gelijk te halen en als het echt werkt is de sky the limit. Dan mag hij alvast wel personeel inhuren om het enorme aantal bestellingen te verwerken.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:27

Of zie ik het nu te simpel Knipoog

dagmach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 10:57

Nee,je ziet het niet te simpel.
Als het echt werkt dan hadden er nu genoeg goede resultaten moeten zijn.
Er zijn nu al genoeg mensen hier die het geprobeerd hebben maar de boel schuurt weer!
Is het echt een wondermiddel dan heeft iedereen met een eczeempaardje het ervoor over!
Het is gewoon niet zo Huilen
Wilde er ook een heel eind in meegaan,hopende dat het niet dat rotmugje is maar zoals Louis beweerde een oerbacterie.
Maar wil er nu geen geld meer aan uit geven,gooi gewoon de deken weer op en behandel de boel met zalfjes zo goed mogelijk.

Uiteraard als er weer een nieuw wondermiddel wordt ontdekt doe ik mee.

Maar nu even niet,geef de moed op,en baal van de mensen die rijk willen worden over de rug van mijn schuurpaardje.

Groet Dagmach

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:04

Vind het geen slimme actie van Louis (er dan even van uitgaande dat hij serieus is en het niet voor de poen doet)
Als je het professioneel aanpakt en het middel werkt bij sommige paarden wel, dan kun je misschien ook uitvogelen waarom het soms wel en niet werkt en er misschien iets aan doen.
Tot het serieus aangepakt wordt overheerst bij mij ook dat negatieve idee. Boos!

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 06:23

ik heb van de week het allerlaatste pilletje gegeven en kan maar tot 1 conclusie komen:
het heeft niet gedaan wat het beloofde!
het schuren was wel aanzienlijk minder, maar mss komt dat door de niet geheel mooie zomer, de knoflookpoeder, de teer-shampoo of de baby-olie, ik weet het niet, maar ben wel teleurgesteld dat de novabogom niet dat heeft gedaan voor mijn paard waar ik op gehoopt had

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 08:17

Ik ben nu nog geen week bezig en ik merk al een grote vooruitgang bij Saar. Maar ze staat nu ook niet meer op gras, dus dat kan het ook zijn, of de combinatie. We zien wel, ik ben al lang blij dat ze niet meer zo'n jeuk heeft.

Enne luxje, paarden kunnen ook heel erge jeuk krijgen van knoflook...

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 08:56

Saar"]
Baadt het niet, dan schaadt het niet.
[/quote]

Dit hoor ik mensen vaker zeggen als het om natuurproducten gaat...... maar het is echt de reinste waanzin...... natuurproducten kunnen net zo gevaarlijk zijn als reguliere medicijnen!!!

[quote="Saar schreef:
Ik ben nu nog geen week bezig en ik merk al een grote vooruitgang bij Saar.

Dat wil ik geloven...... van het gras af en de temperaturen zijn ook nog eens flink naar beneden.... dus dat ligt echt niet aan jouw nieuwe kuurtje..... het is nu gewoon geen zomerexceem weer!!

Ik heb de boett deken bij mijn pony er ook af gehaald en hij schuurt "plotseling" ook niet meer Tong uitsteken

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:21

gelukkig heeft moonlight de zomerecxeem periode ook weer gehad....nou groeien in een half jaartje haar manen weer netjes aan en dan begint het weer Boos!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 00:29

Waar blijft Louis toch...

shamal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 01:00

mijn ervaring met deze pilletjes is dat het niet afdoende help.
De eerste tijd hadden we iets van YESSSS, maar na extra bolletjes, zakjes etc. heeft het niet mogen baten.
Heel jammer,

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:55

Jammer dat het weer een middel betreft dat gouden bergen belooft maar uiteindelijk niet veel helpt..........
Komt er nog een topic dat alle evaluaties neerzet?
Ik bedoel, een soort poll, maar dan allee voor mensen die het gebruikt hebben ofzo?

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:13

Ik ben in mei begonnen met D-itch en nu geef ik het nog maar ik heb geen last meer van zomerexceem.

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:18

Sosha schreef:
Dat wil ik geloven...... van het gras af en de temperaturen zijn ook nog eens flink naar beneden.... dus dat ligt echt niet aan jouw nieuwe kuurtje..... het is nu gewoon geen zomerexceem weer!!

Ik heb de boett deken bij mijn pony er ook af gehaald en hij schuurt "plotseling" ook niet meer Tong uitsteken

OK dan! helemaal mee eens !

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:47

chantal1 schreef:
Ik ben in mei begonnen met D-itch en nu geef ik het nog maar ik heb geen last meer van zomerexceem.

Is dat van de paardendrogist? gebruik je dan alleen de poedervorm en ook de lotion ?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:54

leuk te lezend at bij zo'n beetje iedereen de eczeem klachten nu over zijn...

ware het niet dat de mijne nu dus echt heel erg begint te schuren.

de hele zomer ging t goed, af en toe ene beetje schuren, maar nu is t dus mis... Huilen

bovenkant van zijn staart is alweer weg, en vanaf zijn schoft begint t nu ook erg kaal te worden...
ik herinner me dat dit vorig jaar ook t geval was...
ben al druk aan t smeren, maar geloof niet dat t veel helpt...

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:58

ellepel schreef:
leuk te lezend at bij zo'n beetje iedereen de eczeem klachten nu over zijn...

ware het niet dat de mijne nu dus echt heel erg begint te schuren.

Bij mij heeft ze de Boett nog steeds om hoor!
Helaas vinden de mensen die haar 's morgens buiten zetten het niet meer nodig om haar vliegenkap om te doen, dus nu heeft ze een kalend hoofd Boos!
Ik heb het nog ZO vriendelijk gevraagd.....
Het is dus nog niet voorbij.....

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 13:16

Tsja, de ene heeft het erger dan de andere...... en het is hier ook heel erg open en waait dus altijd wat harder dan elders... scheelt waarschijnlijk ook.