Heel veel succes morgen en ik hoop hel erg voor je dat Equitom DE goede oplossing voor je heeft en dat jullie daardoor nog heel lang samen kunnen zijn!!!
fransje23
Geplaatst: 09-10-23 22:29
Heel veel succes morgen!
Hopelijk gaat het vervoeren goed en kunnen ze hem bij Equitom verder helpen. Mocht de uitslag toch slecht zijn kun je je zelf geen enkel verwijt maken. Je hebt meer dan je best gedaan!
lies
Geplaatst: 09-10-23 22:44
Heel benieuwd naar morgen! Succes en ik duim voor jou en Harley
Deze volgorde werkt momenteel het beste Voor nu om het rustiger te houden/krijgen zit er aquacel hydrofiber bij op met cortisone zalf
Maar we hebben dat extreme wildvlees inclusief ontploffing weten terug te krijgen naar dit door op de wonde zelf te werken met hele zalf mengeling
Buitenste laag dat vocht absorberend kompres met leovet zilverzalf Daaronder mepilex ag met louis widmer zilverzalf Dan suprasorb H met mesitran en louis widmer En op de wonde zelf een kleiner suprasorb G kompres met absorbine honing zilver, en huid eromheen copperhawk En sinds 2dagen daar nog aquacel hydrofiber met cortisone zalf
De reden waarom zo, het verband zakt gemiddeld een 5-15cm op 24h. Afhankelijk hoe het been verdund. Op deze manier word de agressiviteit van de zalf wel minder gedurende de dag. Maar blijft hij hele dag zalf erop houden die wel werkt. En ik weet van bij mijn mama dat continu dezelfde zalf imuniteit opwekt in de wonde.
Het camionnetje heb ik De mama van een lieve bokker heeft het pak gemaakt en komt het zelfs brengen zodat ik het heb voor transport. Minst mogelijke stress zonder verdoving Ik weet oprecht niet hoe jullie allemaal te bedanken
Tom straks is 2 opties Ze kijken direct of afzetten en bespreken wat mag en niet. Ik hoop het eerste
Foto’s zijn gemaakt. Ivm de wondes is er niets op de foto’s te zien. Wel is de wonde/het been idd ontstoken (zoals ik eerst dacht) door de kleine wondjes op de rest van het been die “niet behandeld moesten worden”. Blij dat ik dit wel gedaan heb dus Tevens achillespees ontsteking. Verband was netjes en goed aangelegd. Ook met de juiste zalven en verbanden. Ze waren verbaasd over hoe goed de wonde vooruitgegaan was op zo korte termijn.
Achillespees is gelaserd, wonde binnenkant been is gelaserd. Onderbeen word in de gaten gehouden. Wonde zelf is terug opengesneden en afgeschraapt.
Word nu gewerkt met een speciaal verband om tegen druk te geven. Zonder de sprong mee te nemen. En er word gekeken naar zijn been kwa dikte. Waarschijnlijk gaat er de eerste 2-3 dagen 2-4x daags gewisseld worden tussen druk verband en gewoon verband. Zijn hart gaan ze in de gaten houden en ik krijg nog te horen of ze een onderzoek nodig achten. We gaan waarschijnlijk wel meer kwijt zijn als de offerte (ongeacht voor het hartonderzoek of niet) doordat het been direct opzwelt bij wegnemen van compressie. De hak zo beschadigd is (dus het laseren erbij van de hak en binnenbeen komt erbij) en er meer wissels moeten gaan gebeuren als gepland. Echter door “de goede zorgen en deskundigheid in het verband” gaat de duur van het verblijf korter zijn en dus geen twee weken. Als de wonde evolueert zoals nu.
Straks even langs met mijn vriend, aangezien het eigenlijk zijn maatje is.