Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Christadk schreef:Wat gaaf Tierania!
HarmanyL de pees is al wel helemaal goed toch?
Oji, het advies is nu 4 weken 3 keer 2 minuten draven. Dus volgens mij is dat best oke? Weet ook niet precies wat ze nou bedoelde met sneller opbouwen.. Want ik vind dit wel gewoon netjes. Maar misschien bedoeld ze na die 4 weken het wat sneller opbouwen. We hebben dan weer een scan dus zal het dan wel horen.
fannetje schreef:Wat rijden jullie allemaal kort, maar ik denk dat jullie alleen maar bakwerk doen.
Wij rijden eigenlijk alleen maar buiten en zitten inmiddels op 1,5 - 2 uur, waarvan max 30 min draven.
En had voor ik corona kreeg, op beide kanten 1 x een kort galopje gedaan ( 200 meter of zo). Ben sinds gisteren weer uit quarantaine en misschien dat ik er vandaag even op stap, maar meer dan dat zal het ook niet worden. En dan vanaf morgen wordt galoperen buiten ook voorlopig nog even niets
Laura_ schreef:Hier weer degene met de andere peesblessure dan t checkligament. De zwelling is wat afgenomen. Er zit nog steeds een zwelling, maar zo dun als het nu is, is het nooit geweest (weer even dun als in oktober). En het is ook minder warm als de laatste tijd. Wel nog heel wisselend. Maar al bij al best blij met hoe het er van buiten uit ziet. Ik wil haar over een paar weken weer laten scannen. Hopelijk voldoende hersteld om weer op te bouwen. Alhoewel ze volgens mjj nog steeds niet rad is (de passen die ze laat zien zijn te kort om het goed te kunnen zien en zelf kijk ik er niet naar). Maar ik ben ook wel toe aan bevestiging hoe het er van binnen uit ziet en wat de prognose voor de toekomst is.
Tierania_ schreef:Laura_ schreef:Hier weer degene met de andere peesblessure dan t checkligament. De zwelling is wat afgenomen. Er zit nog steeds een zwelling, maar zo dun als het nu is, is het nooit geweest (weer even dun als in oktober). En het is ook minder warm als de laatste tijd. Wel nog heel wisselend. Maar al bij al best blij met hoe het er van buiten uit ziet. Ik wil haar over een paar weken weer laten scannen. Hopelijk voldoende hersteld om weer op te bouwen. Alhoewel ze volgens mjj nog steeds niet rad is (de passen die ze laat zien zijn te kort om het goed te kunnen zien en zelf kijk ik er niet naar). Maar ik ben ook wel toe aan bevestiging hoe het er van binnen uit ziet en wat de prognose voor de toekomst is.
Helaas kun je er zelf niet inkijken en is scannen de enige oplossing.
Ben benieuwd, hopelijk is het verbeterd ten opzichte van de 1e scan.