@ Sizzle, je verwoord precies wat ik bedoel. Dank.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
paardje schreef:Ik lees hier heel veel dingen waar ik iets mee zou kunnen. Uiteraard ga ik overleggen met mijn instructeur, maar ik denk dat ik zelf ook een heel eind kom. Ik wacht nog even met weer naar les gaan, gezien nu eerst een periode rust en dan even zien hoe ze het weer oppakt. Verder wil ik eerst zaken uitsluiten. Zadel is nu opgehaald door de zadelmaker. Hierin komt een kleine aanpassing, maar hij gaf wel aan dat dit maar zeer minimaal is. Verder denk ik eerst nog aan bloedprikken. Daarnaast denk ik ook wel dat het een bepaalde dominantie/merriegedrag is in combinatie met het werk nog moeilijk vinden (jong, slap, etc.) en voer.
Heleennn schreef:Ik denk dat je met dit weer ook niet echt meer wil doen dan dat... Ik weet niet hoe het daar is maar hier is het 35 graden en moet ik ze om 7u al op de wei gooien omdat het anders niet te doen is. Gelukkig heb je een mogelijke oorzaak van het kwaaltje gevonden.