Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
HopeMyDay schreef:@geerke, ik vind dat wel heel kort door de bocht. Alleen een DA met kennis kan vaststellen of dit CPL is en ga dan aub geen dhz trucjes uithalen.
Ik denk dat je het beste even rustig een kwartiertje met je ouders kunt gaan zitten en ze de reacties van bokt etc. kunt laten zien. Hier zitten best veel kenners en misschien kunnen zij jouw ouders er een beetje over na laten denken, gewoon rustig en bespreek het.
Ook kun je ze vragen om zichzelf wat meer te verdiepen in beenaandoeningen, zo leren ze er zelf misschien ook nog wat meer van.
Tja aan financiële kwesties ontkom je niet maar dan vind ik het inderdaad wel erg naar voor de paarden, probeer een baantje te zoeken en mee te betalen of iedere week schoonmaken bij ouderen ofzoiets.
AmyPony schreef:Nee hoor.. ik ben er dagenlang over door gegaan met ruzies tot gevolg. Heb het allemaal luid en duidelijk laten merken wat ik ervan vind. En dat ik deze week een dierenarts wil. En niet langer wil blijven doormodderen.

AmyPony schreef:Nee hoor.. ik ben er dagenlang over door gegaan met ruzies tot gevolg. Heb het allemaal luid en duidelijk laten merken wat ik ervan vind. En dat ik deze week een dierenarts wil. En niet langer wil blijven doormodderen.
AmyPony schreef:Dat geld apart voor die dekking (die nu niet meer ter sprake is) zouden we dan voor gaan sparen.
Er is wel wat geld hoor, maar weet niet of het genoeg is. Ik denk dat dit dierenartsbezoek niet de goedkoopste zal zijn, en dat geeft ook verder niet.
Verkopen vind ik zielig, ik wil er niet iemand anders mee opzadelen. Dat niet alleen, die andere paardjes die zijn ook al aan haar gehecht en als ik weer een paardje uit de kudde ga vissen.. dat doet al die oudjes denk ik niet zoveel goeds..
Nu zoek ik alleen nog de trailer zodat we naar de dierenarts kunnen.