Wauw! Ondanks dat ik (volgens mij) nog nooit gereageerd heb volg ik wel al vanaf het begin. En man wat een verschil!! Echt mooi opgeknapt al zeg! Goed gedaan!
Ja het gaat echt super, helaas met dit broeierige weer begint het haar wat te jeuken en zoekt ze toch plekjes om iets tegenaan te schuren. maar geef haar eens ongelijk. zolang het niet te erg open gaat laten we haar lekker buiten.
De stukjes vlees zijn zelf weggetrokken, er is niet in gesneden of iets. achteraf zijn we heel blij dat we het zo hebben aangepakt en dat het goed heeft uitgepakt. pony staat nou lekker samen met de anderen, heerlijk om te zien dat ze zich weer beter voelt. elke ochtend als ze weer naar buiten mag dan rent en springt en bokt ze eerst een rondje door de bak voordat ze lekker aan haar hooi begint te knabbelen.
Heel netjes geworden TS. Ik heb destijds dat van die welshmerrie toen gevolgd, link hier ook geplaatst. Had al de hoop dat t bij je pony ook zo zou genezen. T ziet er heel netjes uit. Pony kijkt ook blij.
Hoefbevangenheid gaat goed, ijzertjes zijn er onderheen, pony staat nog wel vrij plat op de voeten maar in overleg met de hoefsmid word hij langzaam aan weer wat rechter op gezet. Pony mag af en toe aan de hand wat grazen, maar staat op het moment alleen nog maar in de bak met een lekkere bak hooi. Gelukkig moet de e pony ook flink op dieet dus die staat 3 kwart van de dag bij de shet en aan het einde van de dag mag die even bij mijn kwpn er op de wei.