Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ibbel schreef:Er is overigens tegenwoordig een test om absoluut aan te tonen of een paard DSLD heeft, nl door een biopt te nemen uit de hals. Niet iedere DA is daarvan op de hoogte, omdat het een zeldzame aandoening is. Zo'n biopt nemen lijkt me eigenlijk best zinnig, want áls het DSLD is, gaat laseren echt niet helpen.
http://www.doctorramey.com/degenerative ... dsld-espa/
ze loopt zo lief mee, wel erg gevoelig,maar dat is logisch. littleroosie schreef:Subli seniores priores krijgt ze sinds vorig jaar al, samen met bietenpulp en een slobber van Cavalor. Samen met sportbrok en muesli van Cavalor (die vindt ze het lekkerst).
Grasbrok is een idee. Ik kreeg ook de tip van bierworst? Heeft iemand daar ervaring mee.
Zoals ze op t filmpje loopt en doet, zo is ze de afgelopen maanden. Ze staat ook alleen als berggeit tijdens het eten uit de bak, of als ze op stal staat. Ze heeft daar een vliegendeken op, ga vanavond nog heen om deze te verwisselen voor een regendeken.
dan wel genoeg geven dus echt 2 volle emmers. En daarnaast zemeren voeren om in combi met de SP en bietenpulp de verhouding calcium fosfor recht te trekken.
Dikmakers heb ik weinig verstand van, maar er wordt genoeg genoemd hier 

Mara2000 schreef:Bierworst?
Typefoutje denk ik?