Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
myk_en_shant schreef:Ook namens mij gefeliciteerd meis, laat je niet kisten en volg je gevoel.
SandraVerl schreef:Hey, ik zie dat je jarig bent vandaag, dit is compleet off-topic maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar: GELUKKIGE VERJAARDAG!
Enne, dikke duim omhoog voor wat je zegt in je laatste post, houden zo.
Tcm62 schreef:Sabby je hebt misschien wel gelijk, maar ik heb wel moeite met je zure manier van verwoorden.
Hierdoor krijg ik meer het grvoel dat de pony al jaren eerder had moeten hemelen en ik weet ook niet of Ts het nou zo leuk vind dit zo te lezen..
Is dan wel duidelijke taal zo, had een hoop pagina's gescheeld, maar vind het wel dubbel...
Als ik voor mij zelf spreek zou ik not amused zijn als iemand zo over mij en mijn pony op intenet spreekt, want het is nu dus wel duidelijk dat de beslissing met dit verhaal genomen is en als die nu nog niet is genomen, kan TS er ook niet meer onder uit.
Sterkte TS met het loslaten van je geliefde pony.
sabby schreef:Ach schei toch uit. Let op:
Als dat het geval was he.. Weet je wat ik dan had getypt: die pony had al jaren geleden ingeslapen moeten worden.
Staat dat er? UM nee geloof het niet. Heb nog eens terug gelezen maar weet het wel zeker.
Dusss.. Worden er nu weer conclusies getrokken gebaseerd op wat jullie denken wat er tussen de regels door staat en wat jullie zelf graag willen geloven: yep!
En puur daarom heb ik gereageerd. Maar dat had geen enkele zin
Die pony is niet bijna dood of had al jaren geleden dood moeten zijn. TS weet hoe ik het bedoel omdat ik de TS ken en de pony.
Ik spreek haar namelijk wel vaak en zie de pony lopen. In tegenstelling tot jullie.
Maar de pony is niet fris en fruitig en piep jong en er wordt niet zomaar besloten - ALS ze iets besluiten- dat ze er geen zin in hebben. Als ze al iets besluiten dan is dat weloverwogen. DAT staat er. Letterlijk
Wie hier nu leest : de pony had al jaren in geslapen moeten worden moet misschien toch een lesje begrijpend lezen volgen
Mag je een zure manier van reageren noemen hoor, heb ik geen enkele moeite mee.
Waar ik moeite mee heb is de manier van reageren HIER en zoals gezegd: keer op keer de aanamens die gedaan worden.
Ook nu weer. De beslissing is aan de TS en de familie en wat ze ook besluiten.. Het gaat in overleg met DA en ze beslissen niets zomaar. Dat is alles wat ik wilde toevoegen puur omdat ik de TS en de pony ken.
Ik geef geen advies over wat ze wel of niet moeten doen. Ik weet alleen dat het onzin is wat hier beweerd wordt dat die arme pony 'zomaar' zou worden afgemaakt vanwege financiële redenen. Dat het nu weer totaal de andere kant op gaat is best grappig en ook best sneu
TS is gelukkig verstandig genoeg om jullie niet serieus te nemen. Eerst moet ie gered koste wat kost.. Nu moet ie zo snel mogelijk gaan.
Lees het zelf maar eens terug. Hoop dat jullie er zelf ook om moeten lachen.. Dat lijkt me namelijk maar het beste
geerke schreef:Ik denk dat velen gewoon even nuchter nadenken en wat dingen afstrepen...er is geen geld voor degelijk onderzoek,TS twijfelt ook of de pony het nog wel waard is en of het gaat werken...dus dan zijn er niet heel veel mogelijkheden die overblijven of wel dan?Inslapen...doel ik op.
myk_en_shant schreef:Idd sabby weer op en top bokt. Het is ook nooit goed.
En toch vind ik het wel zeer frappant dat degenen die op de vorige pagina's nog zo hard schreeuwen om onderzoeken, nu zwijgen als het graf.
sabby schreef:Als je het op deze manier post je bovenste regels heb je groot gelijk.. Nuchter nadenken en afstrepen is prima natuurlijk. Snap dus alleen niet dat mensen eerst aangeven dat het echt te zielig is en dat de pony gered moet worden (conclusie) en nu is het zielig dat ie er nog is.