Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Mara is afgelopen zondag onder het zadel helemaal uit haar plaat gegaan. Ze moest duidelijk haar energie kwijt. Ze liep alleen maar te bokken en te steigeren. En echt van die naare rodeo sprongen. Ik denk dat dat toch iets te veel van het goede was en ze staat nu al bijna een week met een warm gloeierig been met wat vocht in de kogel en de pees.
Ik smeer me suf met de compagel wat gelukkig erg goed werkt, maar de volgende dag is haar pootje dan toch werr warm.
Nog maar even rustig san doen. Ik laat haar wel buiten staan omdat ze anders echt helemaal gek wordt.
brighteyes85 schreef:Peelie schreef:Mara is afgelopen zondag onder het zadel helemaal uit haar plaat gegaan. Ze moest duidelijk haar energie kwijt. Ze liep alleen maar te bokken en te steigeren. En echt van die naare rodeo sprongen. Ik denk dat dat toch iets te veel van het goede was en ze staat nu al bijna een week met een warm gloeierig been met wat vocht in de kogel en de pees.
Ik smeer me suf met de compagel wat gelukkig erg goed werkt, maar de volgende dag is haar pootje dan toch werr warm.
Nog maar even rustig san doen. Ik laat haar wel buiten staan omdat ze anders echt helemaal gek wordt.
Vervelend dat ze dan even zo ontzettend uit hun plaat gaan, ze had het echt even nodig.
Hoop dat het been weer rustig wordt met buitenstaan en wandelen, want het zou vervelend zijn om weer opnieuw te moeten beginnen.
Ik was iets minder gelukkig vandaag, nou ja ronduit woest. Ze hadden gister bedacht dat er wel even een hengst naast mijn merrie gezet kon worden. Die heeft dus dr hele stal verbouwd en vanmorgen had ze weer een roodgloeiend been terwijl dat nu juist zo goed ging. Vandaag mijn stalhouder laten weten dat ik hier niet van gediend ben en dat zij opdraaien voor alle schade die erger is geworden aan het been.
annelinnie schreef:Maar Brighteyes voel jij niets voor stamcel of PRP?