Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janneke2 schreef:geerke schreef:wil je eigelijk wel dat ze beter word?
Eh, ik geloof toch dat er weinig kosten of moeite zijn gespaard.
(Alleen de optie 24 uur buiten blijkt geen optie te zijn, dat IS wellicht frustrerend, maar wat niet kan, kan niet.)
wilmatj schreef:Ab wil ik best proberen maar dierenarts raad niet aan. Dus moet ik op gaan eisen!
Daarbij was de snot blijkbaar eenmalig vandaag nergens last van. En jullie dus weer wat vroeg met conclusies.
Focussed schreef:Vergeet niet dat 's ochtends de temperatuur altijd lager ligt dan 's avonds.
Weet je ook de normale temperatuur van je paard?
Mijn paard heeft bijv. een normale temperatuur die tussen de 36,7 en 37,3 ligt. Op het moment dat zij dus 38/38,5 heeft is er echt wat aan de hand, terwijl bij het andere paard er dan nog niks aan het handje is.
Focussed schreef:Oeps zat met m'n neus te lezen. 38.8 vind ik dan wel hoog, maar 38.4 niet echt schrikbarend. Ik zou haar temperatuur in de gaten houden.
Sientje schreef:In combinatie met het groene snot dat je zag, lijkt me dat die verhoogde temperatuur er toch op zou kunnen duiden, dat er iets sluimerend is.. mogelijk al sinds de eerste benauwdheid na het stoppen met de medicatie en het overgaan op een andere behandeling, heel veel pagina's geleden. TS, ik begin me af te vragen wat je aan het doen bent, en wat de dierenarts vond van de combi verkleurd snot en verhoging... Want hoop voor paard in kwestie dat je die onderhand wel een keertje hebt gebeld?
Neon schreef:Mmm moeilijk verhaal... ik lees vanaf het begin mee..
Ik vind het knap dat je zoveel probeert... jammer dat het niet echt beter gaatals verhuizen geen optie is, wat ik me kan voorstellen (een zieke pony weg doen en anderen met de problemen opzadelen is ook not done) zou ik persoonlijk toch gaan overdenken of je paardje nog wel een paardwaardig leven kan lijden. ik zeg niet dat je het leven van shirley moet laten beëindigen... Dit kan niemand via bokt beoordelen, alleen jij kunt dat, jij kent haar het beste. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte met de keuzes die je moet maken of dat nou verder behandelen, een andere behandeling of iets anders is.
Koper schreef:AB hoeft toch niet via de darmen. Of ben ik nou gek?