Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sonjim schreef:Tempus welk van de 2 paardjes heeft het bij jou. Heftig als de kans op terugkeer zo groot is en de behandeling blijkbaar ook behoorlijk heftig is.
Soesje87 schreef:Jeetje dat is inderdaad wel heftig Tempus. Waar zit die van jouw paard dan? en hoelang zit die er al? Sterkte met je beslissing!
geerke schreef:tempus@kun je niet proberen die plekken in te smeren met aciclovir creme?(koortslippen)
Zal even een linkje zoeken.Dat schijnt te werken.Je moet het alleen een maand of 6 doen.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21493530
De dierenarts die bij mijn paard vorige week de sarcoid heeft verwijdert was er bijna zeker van dat het zou terugkomen.Hij opperde weg bevriezen,of ook chemo inbrengen.
Ik vroeg toen of aciclovir creme zou werken.Hij zei dat ik dat zeker moest proberen.
Toen ik dat artikel ooit las was de sarcoid van mijn paard al erg groot.Er ging een tube per twee dagen open dat zes maanden.Ik ben toen maar gestopt.
voor de operatie
[ Afbeelding ]
erna.Pleister zit boven vastgeniet en dient alleen als bescherming,het rode is betadine.(inmiddels is er een nietje uit.)
[ Afbeelding ]
het hele paard
[ Afbeelding ]
ChevalNoir schreef:Kala, bedankt voor de tip. Weet je ook of het bij een sarcoid geen kwaad kan? Mijn paard heeft wel een paard twijfelachtige plekjes. Maar ik wil natuurlijk niet iets negatiefs activeren... !