Ik vind dit zelf ook een nogal onverwachte wending aan het verhaal , ik moet het ook nog even laten bezinken. Eergisteren dacht ik dat hij dood ging en nu staat hij er gewoon nog

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
switt schreef:Hij is letterlijk van top tot teen op de foto gezet en er waren geen afwijkingen op te zien. Waarschijnlijk is het een probleem in zijn spieren, wat dat dan precies veroorzaakt heeft is niet duidelijk maar door de foto's is in elk geval duidelijk wat het niét is. Het idee is nu dat hij al maanden zijn lichaam zo verkeerd gebruikt en belast dat het probleem van kwaad tot erger is gegaan. Het is nu hopen dat hij als hij leert hoe hij wél moet lopen verbeterd. Na een paar rondjes op de volte zag je hem al steeds beter gaan lopenSorry voor de vaagheid, duidelijker krijg ik het niet verwoord.
dblijham schreef:Ik heb er zelf ook een gehad die als veulen waarschijnlijk een "aanvaring" met zijn moeder had gehad en daar bijzonder vreemd door was gaan lopen. Ook door diverse goede artsen en klinieken gezien en die gaven een slechte prognose. Tot ik met hem naar Tamme Hanken ging en de die beste man hem grondig los heeft gemaakt in zijn bovenlijn. Het kan altijd meevallen.
Ik hoop voor je dat Muis een super toekomst tegemoet gaat met jou.
Lieset23 schreef:Nou inderdaad hopen dat Muis zo door blijft gaan. Wel lekker dat ie het allemaal gewoon ondergaat. Ook dat is een zorg minder.
Leuke foto van Muis op de lopende waterband.
Als het mij te lang duurt en mijn telepathische gaven niet meer werken vraag ik gewoon weer om een update.