Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:Nou TS, ik zou er toch wat meer werk van maken hoor.
Zoals al gezegd is wordt die stal als professioneel gezien, die horen te weten dat er na een tandartsbehandeling geen bit in moet, zelfs al is dat niet gezegd door de tandarts.
Dan heb je ook nog eens dat gebroken hoofdstel wat bewijst dat er een bit in heeft gezeten.
Dus ik zou eerst eens die tandarts bellen en zorgen dat je daar een rekening of verklaring van krijgt. Daarna de zaak voorleggen aan een ervaren paardenadvocaat.
Je hebt niet alleen recht op vergoeding van de gemaakte da kosten maar ook een schadevergoeding voor je merrie die nu onbruikbaar is en waar je hoge verwachtingen van had.
Bomba schreef:Met alle respect, maar ik kan geen eens een paardenadvocaat betalen! En als ik het geld wel had, zou ik dat veel liever steken in een onderzoek voor de merrie. Het is allemaal zo gemakkelijk gezegd..
Ik weet dat als ik er echt wat van wil maken, ik heel veel geld kwijt ga raken (wat ik dus niet heb), wat ik waarschijnlijk nooit meer terug zou zien.
anneliesdj schreef:Bomba schreef:Met alle respect, maar ik kan geen eens een paardenadvocaat betalen! En als ik het geld wel had, zou ik dat veel liever steken in een onderzoek voor de merrie. Het is allemaal zo gemakkelijk gezegd..
Ik weet dat als ik er echt wat van wil maken, ik heel veel geld kwijt ga raken (wat ik dus niet heb), wat ik waarschijnlijk nooit meer terug zou zien.
Dat denk je nu, op basis van wat die kennis advocaat gezegd heeft?
Wat ik bedoel is dat je wat feiten verzameld (paar telefoontjes kosten je bijna niets) en dan de hele handel eens voorlegt aan een advocaat. Ze kunnen er ook alleen even naar kijken en een prognose geven, op basis daarvan kun je altijd nog besluiten verder niets te doen.
Nu begin je er niet aan omdat het emotioneel hoog zit en een bevriende (niet paardenkenner) advocaat zegt er niets mee te kunnen.
Ik denk dat je daar nog weleens spijt van kunt krijgen.