Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kiki1976 schreef:Hier klop ik het heel maar dan ook heel voorzichtig af, maar al 2 dagen droge benen en geen slappe mest.
Omdat ik het hier toch op voorraad heb liggen ben ik eens de Equi Parex gaan proberen. Is niet alleen om de weerstand te verhogen maar ook voor de darmwerking.
Maar nadat ze het 2 dagen had gehad had ze op de 3e dag geen natte winden meer.
Of het nu daar door komt weet ik niet....
Is in principe een kuur van 5 dagen en vanavond heeft ze de laatste gehad. Dus ben benieuwd!
Jackytje schreef:Ik heb vandaag Tinky voor het eerst slobber gegeven. Ze vond het héérlijk! Ik had er ook een flesje Yakult in gegoten, ik had hier op Bokt gelezen dat dat ook wel eens wil werken. Ik ga het gedurende 1 week, 1x per dag geven. Normaal gezien gaat ze deze week ook dat poeder krijgen, dat ga ik ook in de slobber verwerken.
De slobber krijgt ze enkel wel s'avonds, ivm we s'ochtends te weinig tijd hebben om dat allemaal te preparen. Bovendien moeten we haar apart zetten, anders zouden de andere paarden het durven opeten, en dat is toch niet de bedoeling!
Ik heb haar 2x zien mesten vandaag. De 1ste x zag het er al beter uit, iets meer vorm er al in, maar nog altijd plat. Toen ik het met men voet opendeed, rook het ook nog altijd straf. De 2de x was het terug echt een koeienvlaai met veel vocht erbij.. Gaat dus toch écht nog even duren. Ik hoop dat ze dat poeder goed gaat oppakken.