Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cowgirl schreef:Per toeval kwam ik dit topic tegen. Al na het eerste filmpje wou ik reageren op de ontlasting en vieze staart van de merrie....tot ik de startdatum van dit topic zag.
Ik heb het daarna nog even grof weg doorgelezen en las daar symptomen die mijn haflinger ook heeft gehad.
Lusteloos, gevoelig op de huid/spieren, gevoelige hoeven, opzwellen , doffe vacht en het geen wat mij opviel op het eerste filmpje een vieze staart van de ontlasting. Alleen het bijten heeft hij nooit gedaan.
Gezien bij de merrie al bekend is dat de darmen niet naar behoren werken :
Is mijn vraag :wat voor soort ruwvoer krijgt dit paard?
Wellicht is de vraag al gesteld en beantwoord. Maar mijn paard kon dus slecht tegen ruwvoer wat uit een verpakte baal kwam.
Mijn stalhouder heeft nu zeer goede kwaliteit, lekker droog maar vorige week was er een nattere baal en dat kon ik na 1 dag alweer merken want paard was enigzins weer lusteloos.
timokyana schreef:Er zitten/zaten wat blokkades.De osteopaat denkt ook aan een inwendig probleem zoals met de hormoonhuishouding bv.Geen duidelijke oorzaak of verklaring helaas.Alleen dat mijn paard wel heel heftig reageerd en dat dit niet door blokkades komt.Ze denkt echt aan problemen in de organen,bv met de baarmoeder/eierstokken etc.
[EA-GZ] GZ paardentaxi/vervoer 30 nov om naar kliniek te gaan.