Jeetje heftig! Elke dag hoopte ik op een verbetering en nu lees ik dit! Enorm veel sterkte toe gewenste de komende dagen en tijd!
JosineS
Geplaatst: 11-02-11 19:57
Wat verschrikkelijk. Had gehoopt op een andere afloop. Heel veel sterkte met het verlies!
iejoor62
Geplaatst: 11-02-11 19:58
Heel veel sterkte
Wat moet het moeilijk zijn
HeleneDas
Geplaatst: 11-02-11 19:59
Gecondoleerd! Heel veel sterkte
moppielover
Geplaatst: 11-02-11 19:59
Ook ik hoopte op goed nieuws. Ik zit hier met een brok in mijn keel jou update te lezen. Dit is wat niemand hoopte. Ik wil je heel veel sterkte wensen . En ookal ken ik je niet persoonlijk, ik weet zeker dat je er alles aan gedaan hebt en dat je de juiste beslissing hebt gemaakt hoe moeilijk ook .
Echt heel veel sterkte .
Javayo
Geplaatst: 11-02-11 20:00
Jeetje wat verschrikkelijk, ik las af en toe mee met de hoop dat het goed zou aflopen wat een nachtmerrie... heel veel sterkte
Poenarie
Geplaatst: 11-02-11 20:05
Jeetje, wat heftig zeg! Ik had het niet absoluut verwacht.. Je hebt zeker weten de juiste beslissing gemaakt, maar jammer genoeg heeft de strijd niet geholpen.. Alles wat er uit de kast getrokken kon worden heb je eruit getrokken. Heel veel sterkte met het verlies.. Amelle heeft het getroffen met zo'n baas als jou.
Ook hier een duimende meelezer.... meis, ontzettend gecondoleerd met je verlies. Houden van is loslaten, doet gruwelijk veel pijn maar je kan jezelf recht aankijken je hebt alles voor je paardje gedaan wat kon... ook het loslaten....
Jeetje meis, wat vreselijk voor je...lees net je hele verhaal en had gehoopt dat ze er weer bovenop zou komen...
Vreselijk, echt vreselijk. Heeft de DA enig idee wat het nu geweest is? Gaan ze het onderzoeken op de kliniek? Of bij de faculteit?
Heel veel sterkte met dit plotselinge verlies...
Liefs Lae
piezze
Geplaatst: 11-02-11 20:33
Arme jij. Vreselijk voor je. Weet dat je alles gedaan hebt om haar te redden. Ik vind het zo sneu. Neem alle tijd die je nodig hebt om je verlies te verwerken. Dikke knuffel van stille meelezer
Zag je topic nu staan en heb het vanaf het begin gelezen, hopend op een goede afloop.. Helaas.... dit mocht niet zo zijn. Ik wens je ontzettend veel sterkte de komende tijd!!
Popstra
Geplaatst: 11-02-11 20:37
Jammer en verdrietig dat het zo heeft moeten eindigen. Heel veel sterkte gewenst.
Wat verschrikkelijk wat er gebeurd is! Tragisch. Ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Je hebt gedaan wat je kon!
franka75
Geplaatst: 11-02-11 20:43
he wat naar, maar weet je het voordeel is dat ze geen pijn meer heeft en dat is wel heel belangrijk. maar jij moet haar gaan missen en dat is natuurlijk vreselijk. ik wens je alle kracht die je nodig hebt en meer en natuurlijk vind ik het helemaal geweldig wat je allemaal voor haar gedaan hebt oook die laatste stap.
Verdorie zeg, wat vreselijk.... Jullie hebben samen geknokt, wat jammer dat het niet mocht baten.... Heel veel sterkte met dit grote verlies
tjara2012
Geplaatst: 11-02-11 20:51
Ook ik wil je graag heel veel sterkte wensen en vind het erg goed dat je de beslissing hebt genomen om haar uit haar lijden te verlossen. Dat is het meest liefdevolle wat je dan kunt doen.
Oh jeetje... Wat ontzettend sneu dat het zo is afgelopen. Heel veel sterkte voor jou!
Ma_ris_ka
Geplaatst: 11-02-11 20:55
Nog een stille meelezer; het spijt me verschrikkelijk voor je dat het zo moest aflopen!! Je hebt alles ervoor gedaan, met dat gedeelte kun je in ieder geval nog wel vrede hebben. Je paardje lijdt nu niet meer.. De strijd was oneerlijk en geheel niet terecht, ze wilde graag verder, maar verloor het gevecht. Sterkte!!!