die tip kreeg ik ook, maar dat is zo'n grote hoeveelheid, die hij dan alsnog met een spuit naar binnen moet krijgen, dat pikte hij ook niet, ik krijg met moeite al iedere dag de gastrogard naar binnen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arnyek schreef:rockey schreef:@ Patrick , wat vervelend . Moet jij nu ook 2 weken elke dag 1 spuit gastrogard geven? En dan na die 2 weken moet ik nog een week er halve dosering geven en starten met de pronutrin en die een kuur geven?
Ik moest ook dat schema aanhouden voor de gastrogard.
Ik gebruik overigens als supplement NutriScience GastroCare. Prijzig, maar voor mijn paard werkt dit beter dan pronutrin en de overige producten van de groene os.
rockey schreef:hoe zijn jullie ervaringen met Maagcompositum?
Miss_Montana schreef:Helemaal mee eensCompositum is ter onderhoud van de maag, het beschermd de maagwand en houd de zuurgraad neutraal maar is niet bedoeld voor het doen genezen van een maagzweer!
_Patrick_ schreef:Patrick staat sinds gister in de kliniek.
Ik zag hem eigenlijk alleen maar achteruit gaan ipv vooruit.
Van het weekend is hij weer koliekerig geweest.
Het kan zijn dat hij ook zweren in zijn dikke darm heeft, ze gaan hem helemaal binnenste buiten keren en staat nu ook ter observatie op de koliek afdeling.
Caballos schreef:Er zullen toch meer producten zijn die de maag rustig kunnen houden, dus ter onderhoud?
Iemand ervaring met sensipharm gastro entero comfort
http://www.paardendrogist.nl/product/10 ... 00/102113/