Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jibbel schreef:mijn da gaf aan dat ik evt. kon puffen als ik dat zou willen (ipv de prednisolon). Dan hoef je minder dosering te geven en komt het meteen op de goede plek, ipv dat je het hele lichaam belast. Misschien kun je navragen of dat voor jou ook een optie is.
Glossi schreef:Verder hebben wij haar op prednison en ventipulmin als ze er last van heeft. De laatste keer alleen op de prednison omdat de ventipulmin op was geraakt. Ze kreeg er een mega dik hoofd van en kreeg haar ogen amper open..
Weten jullie een goed alternatief voor de prednison? Volgens de paardenarts zou sputolysin niet werken.
anoukadema schreef:1 week geleden was mijn pony best veel aan het hoesten dus ik ging niet meer op haar rijden. ze hoeste niet heel erg veel maar wel regelmatig. zins vandaag heb ik weer gereden maar af en toe hoest ze nog wel en op het begin van het rijden. wat kan dit zijn en wat kan ik het beste aan haar geven ? (split erten-honing?).
ik weet niet zeker als ik dit hier mag vragen : $ maar het ging over hoesten dusj a (A)
alvast bedankt