Enne sjeik, altijd beter dan passief achter je computer zitten en altijd beter dan dit dier in de wei te laten lopen tot hij volledig misgroeid is en doodvalt.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Prissey schreef:en het gaat mij niet om of ik of wie dan ook die pony red. ik hoef namelijk niet met een eer te strijken zoals bepaalde hier nu denken.. Ik heb niet eens 1 seconde gedacht aan mezelf ik heb enkelt gedacht aan die pony en het beste met hem voor heb.. En buiten dat was het de bedoeling dat de DA een beslissing kon uiten wat het beste was. Ik ga namelijk geen veulen ophokken talloze operatie's bezorgen en revalidatie's omdat bepaalde mensen vind dat hij een kans moet hebben .. Sorry maar ik vind het erger als deze pony geen paarwaardigleven kan lijden dan in leven wordt gehouden door mede klinieken en ophokken en pijn. dan kies ik liever voor een vredige dood
Prissey schreef:en het gaat mij niet om of ik of wie dan ook die pony red. ik hoef namelijk niet met een eer te strijken zoals bepaalde hier nu denken.. Ik heb niet eens 1 seconde gedacht aan mezelf ik heb enkelt gedacht aan die pony en het beste met hem voor heb.. En buiten dat was het de bedoeling dat de DA een beslissing kon uiten wat het beste was. Ik ga namelijk geen veulen ophokken talloze operatie's bezorgen en revalidatie's omdat bepaalde mensen vind dat hij een kans moet hebben .. Sorry maar ik vind het erger als deze pony geen paarwaardigleven kan lijden dan in leven wordt gehouden door mede klinieken en ophokken en pijn. dan kies ik liever voor een vredige dood
Epona_ schreef:Lotus83:Ik heb het toch niet over je vorige berichtenNou, genoeg met deze idiote discussie,
ThePast03Ik bedoelde meer een persoon die nog maar net volwassen is, die nog school loopt en geen full time baan heeft. En die opmerking gaat toch ook niet over het feit dat ze 'jong' is, maar over het feit dat ze dit goed regelt.
sjeik schreef:Prissey schreef:en het gaat mij niet om of ik of wie dan ook die pony red. ik hoef namelijk niet met een eer te strijken zoals bepaalde hier nu denken.. Ik heb niet eens 1 seconde gedacht aan mezelf ik heb enkelt gedacht aan die pony en het beste met hem voor heb.. En buiten dat was het de bedoeling dat de DA een beslissing kon uiten wat het beste was. Ik ga namelijk geen veulen ophokken talloze operatie's bezorgen en revalidatie's omdat bepaalde mensen vind dat hij een kans moet hebben .. Sorry maar ik vind het erger als deze pony geen paarwaardigleven kan lijden dan in leven wordt gehouden door mede klinieken en ophokken en pijn. dan kies ik liever voor een vredige dood
En daar om wil je hem een paar uur een trailer reis aan doen, word even wakker.
ThePast03 schreef:Misschien ook wel zinnig als iedereen dit topic eens doorleest: [VVDD] Mijn mini shetlander!!!
Gaat zo te zien ook over een mini met dwerggroei.
Calanddra schreef:ThePast03 schreef:Misschien ook wel zinnig als iedereen dit topic eens doorleest: [VVDD] Mijn mini shetlander!!!
Gaat zo te zien ook over een mini met dwerggroei.
Dat is die van Lotus83