Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:43

Hou ons op de hoogte, Prissey. Ergens hopen we tuurlijk dat het in orde komt met dit dier, maar ik zou je al op het ergste voorbereiden. :(:)

Enne sjeik, altijd beter dan passief achter je computer zitten en altijd beter dan dit dier in de wei te laten lopen tot hij volledig misgroeid is en doodvalt.

Lotus83

Epona_ schreef:
Lotus83 schreef:
zo dan, nog veel scherper :x

Wat draag jij veel bij tot dit topic, seg.

Dank je......

Misschien even terug lezen........

ThePast03

Epona_ schreef:
Prissey, ik vind dat jij dit als jong meisje mooi geregeld hebt!

Prissey is 21 volgens haar profiel en jij noemt haar als 18-jarige een jong meisje? :D

Sorry het is offtopic ik weet het, maar vond het wel komisch. :+

doei

TS: iedereen zou eens wat fatsoenlijker en beleefder met elkaar om moeten gaan en niet gelijk een slechte in een mens naar boven halen..

Nou dat vind ik ook!
Dat lelijke, negatieve, bedervende gezwam over iemand, dat vind ik niet echt aardig.
Hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten ;)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:44

Epona_: wat wil je dan dat de rest hier allemaal doet? Met zn 10en morgen die pony ophalen?

Er zijn al een boel mensen die hulp hebben aangeboden, iedereen probeert mee te denken :)

Lotus83 heeft ervaring met een paardje als dit en heeft dus wel degelijk een nuttige bijdrage aan dit topic. Had je geweten als je het hele topic had gelezen :)
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 31-12-09 01:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 01:44

en het gaat mij niet om of ik of wie dan ook die pony red. ik hoef namelijk niet met een eer te strijken zoals bepaalde hier nu denken.. Ik heb niet eens 1 seconde gedacht aan mezelf ik heb enkelt gedacht aan die pony en het beste met hem voor heb.. En buiten dat was het de bedoeling dat de DA een beslissing kon uiten wat het beste was. Ik ga namelijk geen veulen ophokken talloze operatie's bezorgen en revalidatie's omdat bepaalde mensen vind dat hij een kans moet hebben .. Sorry maar ik vind het erger als deze pony geen paarwaardigleven kan lijden dan in leven wordt gehouden door mede klinieken en ophokken en pijn. dan kies ik liever voor een vredige dood

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:45

Verschil moet er blijven. Ik ken mensen van 18 met meer wijsheid dan mensen van 21.

TS is ook niet zo beleefd als ze zich voor doet.

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:46

Prissey schreef:
en het gaat mij niet om of ik of wie dan ook die pony red. ik hoef namelijk niet met een eer te strijken zoals bepaalde hier nu denken.. Ik heb niet eens 1 seconde gedacht aan mezelf ik heb enkelt gedacht aan die pony en het beste met hem voor heb.. En buiten dat was het de bedoeling dat de DA een beslissing kon uiten wat het beste was. Ik ga namelijk geen veulen ophokken talloze operatie's bezorgen en revalidatie's omdat bepaalde mensen vind dat hij een kans moet hebben .. Sorry maar ik vind het erger als deze pony geen paarwaardigleven kan lijden dan in leven wordt gehouden door mede klinieken en ophokken en pijn. dan kies ik liever voor een vredige dood

En daar om wil je hem een paar uur een trailer reis aan doen, word even wakker.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:46

Prissey schreef:

Dit geeft al een stuk beter beeld over hoe jij erover denkt dan je vorige berichtjes. Fijn dat je zo het beste voor hebt met dit diertje :)

Zoals ik al zei interpreteerde ik je mening anders, waar ik dus mijn reacties op baseerde :)

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:47

Lotus83:Ik heb het toch niet over je vorige berichten :? Nou, genoeg met deze idiote discussie, :+

ThePast03 :D Ik bedoelde meer een persoon die nog maar net volwassen is, die nog school loopt en geen full time baan heeft. En die opmerking gaat toch ook niet over het feit dat ze 'jong' is, maar over het feit dat ze dit goed regelt.

Prissey

Re: Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 01:49

sjeik lees beter want de pony zal geen trailer reis van uren gaan maken.. als iedereen nu iets beter las dan scheelt dit een hoop

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:49

Epona_ schreef:
Lotus83:Ik heb het toch niet over je vorige berichten :? Nou, genoeg met deze idiote discussie, :+

ThePast03 :D Ik bedoelde meer een persoon die nog maar net volwassen is, die nog school loopt en geen full time baan heeft. En die opmerking gaat toch ook niet over het feit dat ze 'jong' is, maar over het feit dat ze dit goed regelt.

Nee daar had je het niet over......, ik vind het heerlijk om soms eens iets minder zinvols te kunnen zeggen, al ben ik van mening dat je opmerkingen inderdaad scherp zijn, hou ik van :o

Maarre, ik ga nog even broeden op iets wat wel zinvol is om te zeggen.......

edit, iets zinvols......

hoe langer dit topic voortduurt, hoe meer mensen zich in gaan mengen, hele discussies, punt blijft dat iedereen uiteindelijk hetzelfde wil......, pony helpen...

En dat kan iedereen ts wel in twijfel trekken.., is pony niet mee geholpen....
het maakt geen moer uit wie deze pony gaat helpen, als hij maar geholpen word.

als deze net zo dichtbij had gestaan als mijn kromme kneus had gestaan dan had ik hem al gehad.... maar ja, hadden is niet hebben'

dus, wat is nu het plan :?
Laatst bijgewerkt door Lotus83 op 31-12-09 01:52, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:50

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:50

sjeik schreef:
Prissey schreef:

En daar om wil je hem een paar uur een trailer reis aan doen, word even wakker.

Lees even terug en wordt wakker..

Sorry hoor, maar het is ook wel heel makkelijk om te lezen wat je wil lezen in plaats van te lezen wat er staat!

Waarom wordt er gelijk altijd van het ergste uit gegaan, zonder daarbij uberhaupt iets aan ts te vragen (bijvoorbeeld waarom ze niet zou reageren op bepaalde pb'tjes enz).

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:51

ThePast03 schreef:
Misschien ook wel zinnig als iedereen dit topic eens doorleest: [VVDD] Mijn mini shetlander!!!

Gaat zo te zien ook over een mini met dwerggroei.

Dat is die van Lotus83 :))

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:51

Even voor de duidelijkheid Lotus83, ik vond jou vorige berichten op vorige pagina's wel bijdragen :j Ik leid er idd vanaf dat jij serieuze ervaring hebt met misgroei bij pony's.
En jaaaa, bitch zal dan wel mijn middle name zijn :D Maar mensen wakker schudden is vaak net het gene dat nodig is ;)

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:53

Ik heb alleen de reacties van de TS gelezen dus sorry als iemand dezelfde reactie heeft gegeven.

Ik las dat de pony niet geslacht mocht worden ivm geen chip, maar dat klopt denk ik niet? Pony zal vast wel geslacht mogen worden maar dan niet door consumptie gebruikt worden denk ik. Dus als je je plan door wilt zetten kan je toch ook een slager in de buurt bellen om dat te vragen? Is wellicht goedkoper dan in laten slapen door de DA.

Daarna dacht ik van als jij de pony niet ophaalt dan waarschijnlijk niemand anders en dan moet die vent hem sowiezo naar de slacht brengen. Dan duurt het misschien een paar dagen langer maar de uitkomst is hetzelfde en het kost jou geen geld en moeite. Niet dat ik het niet een mooi gebaar van je vind hoor maar zo werk je wel die mensen in de hand.

En volgens mij heb je voor 50 euro ook gewoon een gezond hengstveulentje, dus als je doorzet met je plan moet je eigenlijk zeggen dat je hem voor niks op komt halen, of voor een kratje bier ofzo, maar 50 euro vind ik sowiezo erg veel geld voor die pony, zeker omdat je bereid bent er nog veel meer kosten op te maken.

Sterkte met de zaak, het lijkt me erg moeilijk maar denk dat ik hem zou laten staan....

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:54

Wat is iedereen trouwens nog lang wakker :O
Heel bokt slapeloze nachten om die arme kneus, is het gekibbel toch ergens goed voor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:56

Ik heb hier met verbazing dit topic zitten te lezen.
@ Cassidy, als je wat het uit te praten met de ts, doe dat dan niet in dit topic. Het topic gaat onderhand meer over jouw ongenoegen over de TS dan over de betreffende pony.

Je kunt niet zo maar bij een vreemde je pony in laten slapen en zeker niet laten liggen voor de Rendac.

TS, als je dit samen met de TS kan oplossen, dan zou het mooi zijn. Laat het beestje goed onderzoeken en neem daarop een besluit.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:56

Calanddra schreef:
ThePast03 schreef:
Misschien ook wel zinnig als iedereen dit topic eens doorleest: [VVDD] Mijn mini shetlander!!!

Gaat zo te zien ook over een mini met dwerggroei.

Dat is die van Lotus83 :))

ja lekker, krijg ik straks ook weer 100 goed bedoelde adviezen

nee, dat is een grapje, daarin staat inderdaad hoe het met onze kleine is verlopen

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 01:57

ik hoef geen 2de pony erbij mensen lees AUB goed. heel bokt denkt straks dat ik een 2de pony wil en daarom een gehandicapte koop .. Nee ik heb medelijde en wil hem helpen meer niet

Yatooch3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:58

hallo allemaal

ben net lid geworden.
zit vol verbazing en ook bewondering deze topic te lezen.
wow!
is het te vroeg om nu al mijn visie te geven?
of ben ik dan wel heel brutaal als binnenkomer?
:o

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:59

Yatooch3x schreef:
hallo allemaal

ben net lid geworden.
zit vol verbazing en ook bewondering deze topic te lezen.
wow!
is het te vroeg om nu al mijn visie te geven?
of ben ik dan wel heel brutaal als binnenkomer?
:o

misschien is een nieuw inzicht wel heel verhelderend :D

Cassidy

Re: Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:01

Wat mij betreft mag je je mening spuien, ook als nieuwkomer.
Hou er alleen wel rekening mee dat je niet alles weet, en niet alles naar waarde kunt inschatten.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:02

Epona_ schreef:
Lotus83 schreef:
Best wel scherp opgemerkt :x

Waarschijnlijk minder scherp dan de pijn die deze pony al 48 u langer voelt ;)

6maand voelt ;)
Hij moest eens weten wat een drukte er nu om hem rond gaat :(:)