Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muiszje schreef:hoi allemaal,
De knoop is doorgehakt, pepper krijgt nog een mooie maand (misschien nog 1.5 maand, hangt van het weer af) maar inprincipe vind ik het na mijn herfstvakantie (Waarin ik dus ongestoord afscheid kan nemen)genoeg geweest (Slik).
Nu had ik het idee om de dierenarts aankomende week te laten komen om alles door te spreken en voor te leggen of het misschien een idee is om pepper voor een maand op pijnstillers te zetten, zodat ze haar laatste maand geheel pijnvrij kan rondlopen. Natuurlijk moet ik dan voor mezelf wel bedenken dat ze, omdat ze dan op pijnstillers staat, opeens heel goed lijkt..
foxy80 schreef:De mijne vertrekt ook binnenkort.
Heb al een hele lijst hier wat ik haar allemaal ga voeren de laatste dagen, gaande van ijsco' s over appelmoes tot 3 soorten biet. De laatste foto' s zijn gemaakt, stukje staart gaat ook geknipt worden, haar stalplaat wordt voor mij van haar deur gehaald zodat die thuis een mooi plekje krijgt. Wat ga jij aan aandenken reserveren?
foxy80 schreef:De mijne vertrekt ook binnenkort.
Heb al een hele lijst hier wat ik haar allemaal ga voeren de laatste dagen, gaande van ijsco' s over appelmoes tot 3 soorten biet. De laatste foto' s zijn gemaakt, stukje staart gaat ook geknipt worden, haar stalplaat wordt voor mij van haar deur gehaald zodat die thuis een mooi plekje krijgt. Wat ga jij aan aandenken reserveren?
hinta schreef:een da heeft geleerd om een dier positief te zien, vandaar waarschijnlijk dat die zo reageren.
voor mijn gevoel heb je de goede keuze gemaakt, alleen zou ik persoonlijk geen extra pijnstilling geven. dat ondergraaft je beslissing.