Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hutch84 schreef:wel slim ja plek lager maken dan trainen ze idd de bovenhals spier ipv de onderhals
schaapie18 schreef:Hij krijgt zoveel dat er in de ochtend nog een klein beetje over is. En hij kan altijd stro eten. Maar wat zou ik kunnen doen om hem te helpen het gas kwijt te raken?
hutch84 schreef:ik weet dat het ergens in het topic genoemd wordt,
maar welke waterbakken gebruiken jullie bij jullie luchtzuigers?
en er was iemand die gebruikte een beugel o de waterbak heen om deze te beschermen,
was dat nu deze, en dan met rubber bekleden?
http://www.agradi.nl/stal-erf/watervoor ... 000118/608
helaas drukt mijn paard die waterbak van de wand door zijn gezuig er op, hij doet het zelf op dit moment op het touwtje van zijn hooinet
en wie van jullie geeft maagcompositum altijd? mijn dierenarts adviseerde dit in kuur verband te doen maar sinds ik gestopt ben gaat hij meer zuigen nu wil ik weer beginnen maar vraag me af of dat dan wel kan
hutch84 schreef:mijn paard is ziek geweest en van het inderdaad alleen rond etens tijd te doen , is hij door de antibiotica /metacam ( 35 dagen gekregen) het veel vaker gaan doen, de dierenarts adviseerde van stop er mee hij moet het nu zelf even op lossen je geef voldoende ruwvoer
het geval wil dat hij het nu ook doet als hij aan een touwtje vast staat dan zuigt hij op de knoop.
of op de knoop van het hooi net van zijn buurman..
ik weet wel dat ik in het vervolg medicatie vraag die beter geschikt is voor de maag laatst naar een lezing geweest over maag zweren en er moet dus een antibiotica zijn die zachter is voor de maag dan cubarmix en metacam
LauEef schreef:Weet iemand hier toevallig of er een verschil is tussen de maagcomposium voor paarden of voor honden/katten? Ik wil het namelijk proberen maar om nu direct zo'n grote pot te kopen..
hutch84 schreef:maagcompositum kan ik het goed koopst bestellen via dierapotheker dan betaal ik 30 euro per emmer van 750 gram.
fargo schreef:Ik geloof dat er wel verschil tussen is, heb het een keer nagevraagd bij groene os dacht ik. Anders hen even bellen, ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam!