Douraque schreef:Mijn paard was 26 jaar toen hij getest werd, eerste DA zag de meerwaarde er ook niet van en toch heb ik heb bij een andere DA laten testen. Nu een jaar later gedraagt hij zich als een jonge hengst. Iedereen zegt het ook, hij is zoveel veranderd en dat van een simpel pilletje
Waarom een paard onnodig laten lijden (intern dan), terwijl ze door de medicijnen zo goed opknappen? Vind dat maar een rare gedachtegang, omdat het een oud paard is niet meer laten testen. Bizar gewoon
Er is meestal een wezenlijk verschil tussen 26 en 29 jaar bij een paard, Douraque. En zoals ik hierboven al aanhaalde...het probleem met die tanden is vele malen groter dan het probleem van de cushing in mijn ogen...En er zijn nog altijd paarden die er bijwerkingen van krijgen, dus ik heb ook zoiets van...als hij goed is en hij voelt zich happy zo, waarom dan het risico nemen dat hij één van die paarden zou zijn die echt miserabel worden van die pillen ? Bij oudjes is het meestal zo, eens ze problemen door iets krijgen, dit ook niet meer zo in 1 2 3 opgelost is ( ik bedoel maar stel dat ie koliek of diarree krijgt van de prascend...)... Ik schrijf dit niet omdat een oud paard het niet waard zou zijn, integendeel zelfs, maar ik hou wel steeds in mijn achterhoofd dat niet elk paard zienderogen opknapt en dat er ook paarden zijn waarop prascend geen effect heeft...