Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sjoyceje schreef:Inoterry wat verschrikkelijk! Ik had al een tijdje niet meer in dit topic gekeken omdat het met Kyra en haar schudden wel goed ging.
Zit echt even met een brok in mijn keel. Hoe is het nu met je?
Ik sta voor een raadsel. Kyra schud normaal van eind februari begin maart tot ongeveer juli. De rest van het jaar heeft ze er nog nooit last van gehad. Nu zitten we in september en madam schud weer als een gek, zelfs in de binnenbak, waar het normaal juist redelijk goed gaat in het voorjaar. Het lijkt binnen wel erger dan buiten. Weten jullie of er nog iets in bloei is?
En weten jullie of een da testen kan uitvoeren om te bekijken waar een paard allergisch voor is? Afgelopen zomer heeft ze ook onzettend gehoest en ging het pas over na 3 antibiotica kuren, en een potje luchtweg compositum. En nog hoor ik af en toe een kuchje. Dit heeft ze ook nog nooit eerder gehad. Ik heb trouwens een tijdje terug die oogdruppels van de da gekregen die in dat onderzoek worden genoemd. Ik had ze nog niet gebruikt omdat Kyra toch niet meer schudde, maar ik denk dat ik ze nu toch maar eens probeer.
Hebben jullien nog tips?
Sjoyceje schreef:Ik heb zelf inderdaad ook al zitten denken dat het komt door het mooie weer. Het is erg droog en volgens mij bloeien bepaalde planten langer door het mooie weer.