stef schreef:Er is een zeer sterk vermoeden, maar de uitslagen zijn nog niet binnen
Ja weet ik maar aan vermoedens hebben we niks laat het idd eerst maar bevestigd zijn voor dat we dat kunnen zeggen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:Als hij komt dan gaat hij naar meerdere adressen.Ik zal hem vragen of het wel kan nu.
xVerax schreef:kiki1976 schreef:
@kiki1976 raar dat die eigenaresse niet wilt vertellen waar ze voorheen heeft gestaan. Zoiets is niet iets wat je moet verzwijgen en zeker niet op dit moment. Als ze iets te verbergen heeft kan ze dat beter nu gewoon zeggen zodat ze jullie paarden niet in gevaar brengt
Idd zo denk ik er ook over.
Heb het haar gisteren op de man af gevraagt maar blijft er maar over door kletsen.
Ben er ondertussen wel achter dat ze dus blijkbaar overal en nergens heeft gestaan de laatste tijd (overal maar heel kort).
Lekker handig
cynthiar schreef:Kan iemand mij een lijsteje pben met alle vermoedelijke plaatsen?
Netje schreef:Even een vraagje: als ik zie dat in Heumen, Berg en Dal etc. (dus regio Nijmegen/Arnhem) e.e.a. al geconstateerd is op of rond 22 februari en je veiligheidshalve dan 14 dagen de boel moet afsluiten, kan ik er dan vanuit gaan dat in die regio het komende weekend weer veilig is (dat is dan al ruim 14 dagen later, maar dan moet je er ook nog vanuit gaan dat ze het toen bekend gemaakt hebben, maar e.e.a al eerder geconstateerd is)?