Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Leslie90 schreef:Mijn pony heeft geen eczeem maar schuurt wel veel! voornamelijk in stal.
Hij is een jaarling en staat ivm met de regen/onweer 's nachts op stal. Ook alle andere paarden gaan naar binnen en om hem alleen op het land te laten is geen fijn idee.
Hij heeft alleen het probleem dat hij in zijn stal zijn staart veranderd in stekeltjes, hij schuurt dan veel! Soort van verveling?
oh_oh schreef:Even een vraag tussendoor:
Wanneer laten jullie de exceemdeken weer af?
Ik wil mijn fjord met exceem in de winter zonder deken laten staan, ze moet dus haar eigen wintervacht aan maken.
Wie o wie kan mij hier iets meer over vertellen?

yvonnedv schreef:Ik kreeg van iemand de tip dat je de hals van de RSIH er vrij eenvoudig af kan halen. Als je dan een constructie maakt dat je hem zowel aan de rambo als aan een regendeken kan maken dan heb je een super oplossing voor dit weertype en kan je de RSIH gewoon ook nog gebruiken.

, al moet ik zeggen dat ik na de hoosbuien wel iets had van mmm hadiknoumaar. yvonnedv schreef:yvonnedv schreef:Ik kreeg van iemand de tip dat je de hals van de RSIH er vrij eenvoudig af kan halen. Als je dan een constructie maakt dat je hem zowel aan de rambo als aan een regendeken kan maken dan heb je een super oplossing voor dit weertype en kan je de RSIH gewoon ook nog gebruiken.
Ik heb deze gekocht http://dieren.marktplaats.nl/paarden-en ... 4VB4M&df=1
Paar oogjes aan mijn regendeken maken en klaar is Yvonne.

oh_oh schreef:Even een vraag tussendoor:
Wanneer laten jullie de exceemdeken weer af?
Ik wil mijn fjord met exceem in de winter zonder deken laten staan, ze moet dus haar eigen wintervacht aan maken.
Wie o wie kan mij hier iets meer over vertellen?