Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sophie_Sacha schreef:Hoi,
Onze pony heeft nu een pagony eczeemdeken op maar die bevalt niet echt. Het halsstuk schuift terug waardoor een (groot) deel van de manen niet onder de deken zit. Ook is de buikflap erg klein.
Nou wilden wij graag een Rambo Sweet Itch Hoody kopen, maar in alle webshops is deze deken er alleen in grote maten. Is deze deken er niet in kleine maten? Of wel? En zoja, waar kan je die (op internet) kopen?
Als we geen Rambo in de goede maat kunnen vinden (a pony) willen we een Boett deken kopen. Wat zijn jullie ervaringen met de Rambo en de Boett? Welke vinden jullie beter?
Sophie_Sacha schreef:Zit je dan niet met hoge verzendkosten?
En heb je misschien een site daarvan?
Sophie_Sacha schreef:Hoi,
Onze pony heeft nu een pagony eczeemdeken op maar die bevalt niet echt. Het halsstuk schuift terug waardoor een (groot) deel van de manen niet onder de deken zit. Ook is de buikflap erg klein.
Nou wilden wij graag een Rambo Sweet Itch Hoody kopen, maar in alle webshops is deze deken er alleen in grote maten. Is deze deken er niet in kleine maten? Of wel? En zoja, waar kan je die (op internet) kopen?
Als we geen Rambo in de goede maat kunnen vinden (a pony) willen we een Boett deken kopen. Wat zijn jullie ervaringen met de Rambo en de Boett? Welke vinden jullie beter?
tessyke schreef:hey ik heb een paar vraagjes
Mijn ezeltje heeft zomerexeem en begint nu weer te schuren en heeft al serieuze schuurplakken op haar manenkam.
Nu wil ik een deken gaan halen maar hoe moet dit dan omtrent buiten en binnenzetten?
Moet ze met dit deken s'nachts nog op in de stal of kan ze met een deken gewoon buiten blijven?
ik hoop dat iemand goede tips heeft