Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Even een zijstapje maken: er wordt hier af en toe gezegd dat het paard 'misselijk' is... op basis van welke symptomen is die conclusie? Een paard kan niet overgeven, dus hoe stel je dan vast dat het paard misselijk is?
eiber schreef:jcristina schreef:eiber; even offtopic, maar ben je toen met dit paard ook op cursus geweest bij michael grohmann in amsterdam?
Ja, dat klopt. Ze was toen nog in goede conditie, maar al wel ziek (bleek achteraf). We dachten toen nog aan insulineresistentie.
jcristina schreef:Nee we kennen elkaar niet maar je paard heeft wel een bijzondere naam en ik heb jullie wel eens op clinics gezien. Toen in amsterdam viel me op dat ze nog zoveel oude lange haren onder aan haar hals had en zodoende was ik benieuwd of zij ditzelfde paard was/jij zelfde baasje.
Mijn paardje heeft hetzelfde soort klachten en daarom lees ik hier regelmatig mee, hij is overigens meerdere keren getest en altijd negatief.
Jouw paard ziet er in ieder geval heel goed uit, super dat de pergolide zo goed bij haar werkt!