Javayo schreef:shera schreef:Het is idd heel vervelend en veel werkIk had mijn paarden ook altijd dag en nacht buiten in de zomer. Maar nu met de eczeemklantjes doe ik het net als jij. Tegen 18.00 naar binnen, deken af en evt jeuk bestrijden met eczema balsem & TKC. En regelmatig wassen. 's Morgens deken weer op en naar buiten. Vind het ook wel een lekker idee dat die deken een tijdje af is. Maar het is bewerkelijk. Wij gaan over twee weken een week met vakantie en dan moet de buurvrouw het dus doen. Ik vind het wel bezwaarlijk...dat wordt een grote bos bloemen
maar gaat hij dan niet schuren als z'n deken af blijft? mijn paard staat meestal met deken dag en nacht buiten. maar gisteravond met dat noodweer is hij om 5 uur van het land gegaan... behandeld met middeltjes, en deken eraf gelaten op stal... mooi dat hij vanmorgen weer z'n staart en manen geschuurd had
Dat is balen zeg! Mijn paard en pony schuren op stal niet als ik ze gelijk behandel bij het op stal zetten. Ik moet zeggen dat het eczeem heel goed onder controle is met de TKC97. Maar dat zal ik maar zachtjes zeggen. Zul je zien dat ze zich vannacht een bult schuren